مایکل بی. جردن به پروژه‌ای بدون عنوان از دیوید او. راسل پیوست

13 February 2020 - 13:00

در حال که در کمتر از ۲۴ ساعت گذشته خبر پیوستن مارگو رابی (Margot Robbie)، ستاره فیلم پرندگان شکاری (Birds of Prey)، به فیلمی بدون عنوان از دیوید او. راسل (David O. Russell) منتشر شد، حالا به گزارش اختصاصی سایت خبری Hollywood Reporter مایکل بی. جردن (Michael B. Jordan)، ستاره‌ی فیلم پلنگ سیاه (Black Panther)، نیز به گروه بازیگران فیلم با بازی کریستین بیل (Christian Bale) پیوسته است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این پروژه سومین همکاری بیل و راسل پس از فیلم جنگجو (The Fighter)، که بیل برای آن و بازی در نقش مکمل برنده‌ی جایزه اسکار شد، و فیلم حقه‌بازی آمریکایی (American Hustle) به حساب می‌آید. همانطور که قبلاً گفته شد، جزئیات پروژه تحت حفاظت است، اگرچه در مقالات قبلی تاریخ شروع تولید در حدود ماه آوریل ذکر شده است.

در حال حاضر می‌توان رابی را در فیلم پرندگان شکاری دید، که این هفته با فروش ۸۰ میلیون دلاری در باکس‌آفیس جهانی کار خود را آغاز کرد. رابی همچنین در فیلم‌های نامزد جایزه اسکار بامب شل (Bombshell) و روزی روزگاری در هالیوود (Once Upon a Time in Hollywood) حضور داشته است. او همچنین از استعداد صدای خود در فیلم پیتر خرگوش ۲: فراری (Peter Rabbit 2: The Runaway) بهره برده و در فیلم جوخه انتحار (The Suicide Squad) به کارگردانی جیمز گان حضور خواهد داشت.

جردن به سومین شخصیت فیلم‌های با ژانر کتاب‌های کمیک برای پیوستن به گروه بازیگران تبدیل شد و در سال ۲۰۱۵ با بازی در فیلم چهار شگفت انگیز (Fantastic Four)، نقشی که به شدت خراب شده بود، بازی کرد اما با بازی در نقش منفی کیل مانگر در فیلم پلنگ سیاه در سال ۲۰۱۸ تحسین مخاطبان و منتقدان را به خود اختصاص داد. وی را می‌توان هم اکنون در فیلم بخشش (Just Mercy) با بازی جیمی فاکس (Jamie Foxx) مشاهده کرد. وی همچنین در فیلمی اقتباسی از تام کلنسی (Tom Clancy) با نام بدون پشیمانی (Without Remorse) که در تاریخ ۲۸ سپتامبر (۷ مهر ۱۳۹۹) اکران می‌شود، حضور دارد.

منبع: ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.