ساخت Aladdin 2 با حضور نویسندگان جدید رسما تایید شد

13 February 2020 - 14:00

دیزنی تیم نویسندگان کاملا جدیدی برای نوشتن فیلمنامه دنباله Aladdin «علاءالدین»‌ استخدام کرده است. این بازسازی لایو اکشن با حضور ویل اسمیت (Will Smith)، مینا مسعود (Mena Massoud) و نیومی اسکات (Naomi Scott) تابستان امسال موفق شد به فروش بیش از ۱ میلیارد دلار دست پیدا کند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

جان گتنیس (John Gatins) و آندریا برلاف (Andrea Berloff) برای نوشتن فیلمنامه Aladdin 2 با یکدیگر همکاری خواهند کرد. هنوز مشخص نیست گای ریچی (Guy Ritchie) برای کارگردانی این دنباله برخواهد گشت یا خیر. البته احتمالا مثل شرایطی که برای فیلم Sherlock Holmes 3 «شرلوک هولمز ۳» پیش آمد، ریچی کارگردانی Aladdin 2 را هم به شخص دیگری واگذار کند. با وجود موفقیتی که Aladdin برای دیزنی به ارمغان آورد، اما نقطه عطف مهمی در دوران کاری ریچی نبود.

گتنیس برای نوشتن فیلمنامه درام Flight «پرواز» با بازی دنزل واشینگتن (Denzel Washington) و برلاف برای نوشتن فیلمنامه بیوگرافی Straight Outta Compton «مستقیم از کامپتن» نامزد اسکار شده‌اند.

گتنیس به تازگی فیلمنامه Power Rangers «پاور رنجرز» را برای لاینزگیت نوشته است. برلاف که قبلا نویسندگی فیلم مهیج Sleepless «بی‌خواب» با بازی جیمی فاکس (Jamie Foxx) را برعهده داشته، سال گذشته فیلمنامه The Kitchen «آشپزخانه» را نوشت.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.