سونی یک فیلم مارولی جدید را در اکتبر ۲۰۲۱ اکران خواهد کرد

13 February 2020 - 16:00

طی سال ۲۰۲۰، سونی با دو فیلم Morbius «موربیوس» و Venom 2 «ونوم ۲» تعداد فیلم‌های خودش براساس شخصیت‌های مارولی را افزایش می‌دهد. حالا این استودیو تاریخ اکران یک فیلم مارولی جدید را برای ۸ اکتبر ۲۰۲۱ (۱۶ مهر ۱۴۰۰) در نظر گرفته است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

طبق قرارداد سونی با مارول و دیزنی، این استودیو اجازه دارد به ساخت فیلم‌هایی درباره مرد عنکبوتی و شخصیت‌های دنیای عنکبوتی ادامه دهد. اگرچه سونی به ارتباط فیلم Morbius با دنیای سینمایی مارول اشاره کرده، اما فیلم‌های Spider-Man «مرد عنکبوتی» در دنیای دیگری جریان دارند. البته ممکن است این شرایط پس از قرارداد جدید سونی با مارول تغییر کند.

احتمال اینکه این فیلم Silver and Black «سیلور و بلک» باشد وجود دارد که داستان بلک کت و سیلور سیبل را دنبال می‌کند. سونی همچنین مدت‌هاست به دنبال ساخت فیلم ضدقهرمانی Sinister Six «شش خبیث» است. همچنین با توجه به گزارشات درباره محل فیلمبرداری Spider-Man 3 ممکن است این فیلم Kraven the Hunter «کریون شکارچی» باشد. همچنین شایعه شده سونی قصد دارد فیلم Spider-Woman «زن عنکبوتی» را بسازد. در کامیک‌ها جسیکا درو اولین زن عنکبوتی است که داستان اریجین او با مرد عنکبوتی فرق دارد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.