شارلوت رمپلینگ در کمدی تاریک Juniper بازی می‌کند

13 February 2020 - 21:30

شارلوت رمپلینگ (Chatlotte Rampling) برنده خرس نقره‌ای برلین در سال ۲۰۱۵ با پروژه جدیدی به برلین باز می‌گردد. این بازیگر انگلیسی در کمدی تاریک Juniper با کارگردانی متیو ساویل (Matthew Saville) نقش مادر بزرگ الکلی را در کنار مارتون سوکاس (Marton Csomas) را بازی می‌کند. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

استودیو Celsius Entertainment فروش جهانی فیلم را تولید می‌کند و در حال تولید آن است و هفته آینده این پروژه را در European Film Market در برلین پخش می‌کند.

فیلم Juniper درباره نوجوانی است که بعد از تعلیق شدن از مدرسه شبانه روزی است که به خانه‌ای باز می‌گردد که مادر بزرگش به آنجا رفته است. زندگی بدتر از این نمی‌شود، او با افکار خودکشی دست و پنجه نرم می‌کند و از مراقبت کردن از کسی که نمی‌شناسد خشمگین است. اما شخصی که ملاقات می‌کند، دورتر از آنچه است که انتظارش را دارد: زن بامزه، بی‌ادب، نترسی که پایه همه کاری با او و دوستانش است. اتفاقات بعدی خنده دار است و داستان دوستی که مرزهای نسل‌ها را جابجا می‌کند.

ساویل این فیلم را نوشته و کارگردانی می‌کند و Transmission Films این فیلم را برای استرالیا و زلاند نو تولید می‌کنند و دسری آرمسترانگ و آنجلا لیتل‌جان این فیلم را با مشارکت New Zealand Screen Production Grant, Fulcrum Media Finance و Celsius Entertainment می‌سازند. اندرو مکی (Andrew Mackie)، ریچارد پیتون (Richard Payton)، مارک چمبرلین (Mark Chamberlain)، تیری ویس-بیلی (Thierry Wase-Bailey) و هنریت والمن (Henriette Wollmann) تهیه‌کنندگان اجرایی کار هستند.

رمپلینگ جایزه کاپ والپی ۲۰۱۷ را در ونیز برای بازی در درام ایتالیایی Hannah برد و اخیرا در فیلم Red Sparrow همبازی جنیفر لارنس (Jennifer Lawrence) بوده و به زودی در اقتباس Dune دیده خواهد شد.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.