بازیگران جدیدی به The Lost Daughter پیوستند

13 February 2020 - 22:00

اولیویا کولمن (Olivia Colman) بازیگر برنده اسکار، جسی باکلی (Jessie Buckley)، داکوتا جانسون (Dakota Johnson) و پیتر سارسگارد (Peter Sarsgard) بازیگران فیلم جدید The Last Daughter به کارگردانی مگی جیلنهال (Maggie Gyllenhaal) خواهند بود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

کمپانی Endeavor Content این فیلم را در فستیوال EFM می‌فروشد که براساس رمان موفق النا فارنیت (Elena Ferrante) است. این می‌تواند یکی از پروژه‌های مهم در حال حاضر باشد. جیلنهال، و تالیا کلینهندلر (Talia Kleinhendler) و اوسنات هندلزمن-کرن (Osnat Handelsman) تولید کنندگان فیلم از طریق کمپانی Pie Films و Charlie Dorfman هستند. Endeavor Content و Charlie Dorfman سرمایه‌گذاران فیلم هستند.

این فیلم درباره لدا (با بازی کولمن) است، مدرس دانشگاه باهوشی در تعطیلات تابستانه کنار دریا که نینا (با بازی جانسون) و دختر جوانش در آنجا به سر می‌برند در حالیکه آن‌ها را در ساحل مشاهده می‌کند. او بخاطر رابطه اجباری‌شان و خانواده بزرگشان، تحت تاثیر خاطراتش از ترس، ابهام و تنش مادرانه قرار می‌گیرد.

او که مجبور است بعنوان یک مادر جوان، گزینه‌های نامرسومی داشته باشد، و درگیر عواقب آن‌ها می‌شود، شروع به حل کردن مشکلات می‌کند.

او که راهش را گم کرده، خودش را در دنیای عجیب و غریب و مبهم ذهنش پیدا می‌کند.

جیلنهال اظهار داشته:

وقتی خواندن فیلم‌نامه را تمام کردم، حس کردم یک راز واقعی با صدای بلند گفته شده است. هم ناراحت و هم خوشحال بودم. فورا با خودم فکر کردم این در سینما چگونه خواهد بود. روی اقتباس آن کار کردم و فهمیدم این فیلم‌نامه بقیه را هم جذب می‌کند و دوست دارند این حقیقت‌های مرموز را درباره مادری، زنانگی و تمایل و آرزوها بدانند. از همکاری با بازیگران و فیلم‌سازان شجاع و مهیج خوشحالم.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.