سونی اقتباسی سینمایی از بازی Crossfire می‌سازد

14 February 2020 - 11:00

به گزارش سایت خبری Variety، استودیو Sony Pictures در حال ساخت فیلمی بر اساس کراس فایر (Crossfire)، بازی ویدیویی محبوب و در سبک شوتر اول شخص کمپانی Smilegate Entertainment، است. چاک هوگان (Chuck Hogan) وظیفه نویسندگی فیلمنامه را برعهده گرفته است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

کراس فایر یک بازی شوتر اول شخص و رایگان است که شامل دو گروه مزدور the Black List و Global Risk در حال جنگ با یکدیگر می‌شود. این بازی توسط توسعه دهندگان اهل کره جنوبی کمپانی Smilegate Entertainment ساخته شده است. این بازی ابتدا در سال ۲۰۰۷ و در کشور کره جنوبی عرضه شده و در پی موفقیت آن در سال ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹ برای چین، آمریکای شمالی و سایر نقاط جهان عرضه شد.

با توجه به محبوبیت بی نظیرش با ۱ میلیارد بازیکن ثبت نام شده در سراسر جهان و کسب بیشترین تعداد بازیکن در تاریخ، تبدیل به پربازدیدترین بازی جهان شد. پس از گذشت نزدیک به ۱۳ سال از زمان عرضه، این بازی ویدئویی تا سال ۲۰۱۹ موفق شده ۱۲ میلیارد دلار درآمد ناخالص کسب کند.

فیلم کراس فایر توسط نیل اچ. موریتز (Neal H. Moritz)، تهیه کننده فرنچایز سریع و خشن (Fast & Furious)، تهیه و تولید خواهد شد. موریتز از سال ۲۰۱۵ در حال انجام مراحل پیش تولید فیلم تحت بنر Original Film بوده است. استودیو Tencent Pictures نیز به عنوان حامی مالی و تهیه‌کننده با وی همکاری خواهد کرد. این سومین همکاری موریتز با سونی پس از فرنچایز خیابان جامپ شماره ۲۱ (۲۱ Jump Street) و فیلم بلاد شات (Bloodshot) با بازی وین دیزل (Vin Diesel) خواهد بود.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.