آکوافینا این بار در نقش یک قمارباز ظاهر خواهد شد

14 February 2020 - 15:00

بازیگر فیلم Farewell، آکوافینا (Awkwafina) در عنوان The Baccarat Machine که حول محور موفق‌ترین قمارباز زن در تاریخ مدرن یعنی چئونگ ین سان ملقب به کلی (Cheung Yin “Kelly” Sun) و شراکت غیرمنتظره‌اش با پوکر باز افسانه‌ای فیل آیوی (Phil Ivey) است، به ایفای نقش خواهد پرداخت. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

اندی بلین (Andy Bellin) هم‌اکنون در حال نگارش فیلم‌نامه‌ی این فیلم با الهام‌پذیری از مقاله‌ای چاپ‌شده در مجله‌ی Cigar Aficionado بانام The Baccarat Machine به قلم مایکل کاپلان (Michael Kaplan) است. سان زن جوان چینی است که سخت تلاش می‌کند تا با کمک استعدادش سیستم را در بازی خودش شکست دهد.

SK Global تهیه‌کنندگی و سرمایه‌گذاری این فیلم را به همراه جان پناتی (John Penotti) و چارلی کوروین (Charlie Corwin) بر عهده دارد. جفری شارپ از Sharp Independent Pictures دیگر تهیه‌کننده‌ی این اثر است.

تهیه‌کنندگان در حال مذاکره برای انتخاب کارگردان این عنوان هستند.

آکوافینا اخیراً در درام تحسین‌شده‌ی کمپانی A24 به نام Farewell به کارگردانی لولو وانگ (Lulu Wang) به ایفای نقش پرداخت که برای آن موفق به دریافت جایزه‌ی گلدن گلوب شد. او همچنین در دنباله‌ی جومانجی یعنی Jumanji: The Next Level که به فروش جهانی ۷۶۸ میلیون دلار دست‌یافت، حضور پیدا کرد؛ او را در کمدی Awkwafina Is Nora From Queens نیز می‌توان دید.

منبع: Hollywood Reporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.