بازیگران جدیدی به Power of the Dog پیوستند

14 February 2020 - 14:00

ستاره فیلم Jojo Rabbit، توماسین مک‌کنزی (Thomasin McKenzie)، کودی اسمیت-مک‌فی (Kodi Smit-McPhee) و فرانسس کانروی (Frances Conroy) با هم در درام The Power of The Dog به کارگردانی جین کمپین (Jane Campion) نقش آفرینی می‌کنند. آن‌ها به بازیگرانی همچون بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch)، کریستن دانست (Kristen Dunst) و جس پلمونز (Jesse Plemons) پیوسته‌اند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

کمپین این فیلم را از رمانی به همین نام نوشته توماس سوج (Thomas Savage) اقتباس کرده و داستان آن درباره برادران ثروتمندی به نام فیل و جورج باربنک است که دو روی یک سکه هستند. فیل دلنشین و باهوش و ظالم است و جورج آرام و سخت گیر و بی احساس است. آن‌ها با هم بزرگترین مزرعه دره مونتانا را دارند. این جایی است که مردها هنوز مرد هستند و مدرنیته شدن قرن ۲۰ هنوز باب نشده و برانکو هتری، بهترین گاو چرانی است که فیل می‌شناسد.

وقتی جورج مخفیانه با رز که زن بیوه ای است ازدواج می‌کند، فیل عصبانی و شوک شده برای خراب کردن رز، با استفاده از پسر او، پیتر، جنگ راه می‌اندازد.

کیث کارادین (Keith Carradine)، پیتر کارول (Peter Carroll) و آدام بیچ (Adam Beach) به بازیگران اضافه شده‌اند.

امیل شرمن (Emile Sherman) و ایان کانینگ (Iain Canning) از کمپانی See-Saw Films به همراه راجر فراپیر (Roger Frappier) از Max Films، کمپین و تانیا ساتچین (Tanya Seghatchain) از Brightstar این فیلم را می‌سازند و رز گارنت (Rose Garnett)، سیمون گیلیس (Simon Gillis) و جان وودوارد (John Woodward) تهیه‌کنندگان اجرایی کار هستند.

نتفلیکس حق پخش جهانی فیلم را برعهده دارد و فیلم را سال ۲۰۲۱ اکران می‌کند.

کمپانی Transmission Films مسئول اکران آن در استرالیا و زلاند نو است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.