تیزر تریلر فیلم The Green Knight منتشر شد

15 February 2020 - 22:30

کمپانی A24 تیزر تریلر فیلم The Green Knight را که فانتزی حماسی ماجراجویی به کارگردانی دیوید لاوری (David Lowery) است، منتشر کرد. دو پتل (Dev Patel) در نقش سر گاوین، یکی از شوالیه‌های گرد میز شاه آرتور در این فیلم به ایفای نقش پرداخته است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم بر اساس داستان Sir Gawain and the Green Knight است. نقش شخصیت سر گاوین پیش‌ازاین توسط لیام نیسون (Liam Neeson) در فیلم Excalibur محصول ۱۹۸۱ ایفا شده بود. این عنوان از تمام اقتباس‌هایی که پیش‌تر از سر گاوین صورت گرفته بود متفاوت است. در این نسخه لاوری، گاوین را به‌عنوان برادرزاده‌ی بی‌پروا و سرسخت شاه آرتور به تصویر کشیده است که به دنبال شوالیه‌ی سبز، بیگانه‌ای غول‌پیکر باپوستی به رنگ زمرد با بازی رالف اینسون (Ralph Ineson) می‌رود تا او را شکست دهد. مقابله با ارواح، غول‌ها، دزدان و مزدوران این سفر را برای گاوین بیش‌ازپیش چالش‌برانگیز می‌کند و همین مسئله موجب شکل‌گیری شخصیتش می‌شود و او را مجاب می‌کند تا ارزشش را به فرمانروایی و خانواده‌اش ثابت کند.

آلیشیا ویکندر (Alicia Vikander)، جوئل اجرتون (Joel Edgerton)، ساریتا چادهری (Sarita Choudhury) و شان هریس (Sean Harris) در کنار کیت دیکی (Kate Dickie) دیگر بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند. لاوری به همراه توبی هالبروکس (Toby Halbrooks)، جیمز جانستون (James M. Johnston) و تیم هدینگتون (Tim Headington) تهیه‌کنندگی آن را انجام می‌دهند.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.