نتفلکیس پخش فیلم Spectral را بر عهده خواهد داشت

18 November 2016 - 23:59

استودیوی Legendary Pictures در سال های اخیر در زمینه تولید محصولات پر زرق و برق ضعفی نداشته‌است. این استودیو که فیلم پرانتظار Kong: Skull Island را در آینده اکران خواهد کرد، قبلا نیز پخش فیلم‌هایی مانند Jurassic World «دنیای ژوراسیک»، Man of Steel «مرد پولادین» و سه‌گانه بتمن کریستوفر نولان را در کارنامه خود دارد. اما فیلم Spectral «خیالی» که تحت کارگردانی  نیک متیو (Nic Mathieu) خیلی وقت است که کار تولید آن به پایان رسیده است، یکی از تولیدات پیش روی Legendary Pictures است که روی اکران جهانی توسط این استودیو را نخواهد دید. با سینماگیمفا همراه باشید.

استودیوی Legendary Pictures، چند ماه بعد از اینکه توسط کمپانی چینی The Wanda Group خریدرای شد، فیلم Spectral را از برنامه اکران ماه آگوست خود خارج کرد. این کار درست چند روز بعد اکران فیلم Warcraft که با وجود موفقت در چین، در آمریکای شمالی شکست سختی خورد، صورت گرفت. Spectral فیلمی در ژانر علمی‌تخیلی است که می‌توان آن را چیزی مابین دو فیلم Ghostbusters و Black Hawk Down دانست. حال مشخص شده‌‌است که این فیلم قرار است از طریق رسانه محبوب و آشنای Netflix پخش شود.

طبق گزارش ددلاین، این غول رسانه‌ای حق پخش فیلم Spectral را خریداری کرده است و قرار است آن را در ۹ دسامبر عرضه کند. داستان فیلم در مورد دانشمندی از سازمان پروژه‌های تحقیقات پیشرفته (DARPA) است که گروهی از سربازان نیروهای ویژه را در نبرد با نیروهای ماوراءالطبیعه که به Spectrals مشهورند رهبری می‌کند. اگرچه نت‌فلیکس در زمینه تولیدات اوریجینال دست پری دارد اما فیلم Spectral چهارمین فیلمی است که این شرکت از استودیوهای دیگر خریداری کرده‌است و قرار است آن را به صورت جهانی پخش کند.

این فیلم که بازیگرانی مثل جیمز بج‌دیل (James Badge Dale)، کلین کرافورد (Clayne Crawford) و امیلی مورتیمر (Emily Mortimer) را به خدمت گرفته است، در تاریخ ۹ دسامبر سال جاری از طریق شبکه نت فلیکس پخش خواهد شد.

منبع: ScreenRant

 

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    عالى. متاسفانه آرشیو نت فلیکس استوالیا خیلى کوچیکه و دسترسى به نسخه آمریکا هم فقط با VPN مى شه که بعید مى دونم روى PS4 بشه نصبش کرد. ولى برنامه هاى خودش رو راحت مى شه دید چون با سایر شبکه ها تداخل نداره