زوئی سالدانا به فیلم Fencer به تهیه‌کنندگی کیسی افلک پیوست

15 February 2020 - 17:30

HanWay Films فروش حقوق فیلم درام Fencer به کارگردانی جزمین مک‌گلید (Jasmine McGlade) با نقش‌آفرینی زوئی سالدانا (Zoe Saldana) را در بازار فیلم اروپا (EFM) آغاز کرده است. کیسی افلک (Casey Affleck) به همراه ویتاکر لیدر (Whitaker Lader) تهیه‌کنندگی این اثر را انجام می‌دهند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

افلک و لیدر پیش‌تر در Light of My Life با یکدیگر همکاری کرده‌اند؛ همچنین در The World To Come به کارگردانی مونا فاستولد (Mona Fastvold) و با نقش‌آفرینی ونسا کربی (Vanessa Kirby) و کاترین واترستون (Katherine Waterston) که اکنون در مراحل پس از تولید به سر می‌برد نیز همکاری می‌کنند.

در دنیای شمشیربازی رقابتی سالدانا نقش می، یک زن شمشیرباز جاه‌طلب که برای حضور در تیم المپیک آمریکا باید با مشکلات درونی و رقبای دوران کودکی‌اش به مقابله بپردازد را ایفا می‌کند. تجربه‌ی مک‌گلید در مسابقات ملی قهرمانی شمشیربازی الهام‌بخش ساخت این فیلم است.

مک‌گلید، کلادیا بلومهابر (Claudia Bluemhuber) از Silver Reel تهیه‌کنندگان و سرمایه‌گذاران این اثر در کنار Imagine Entertainment به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی آن هستند.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.