اسکات کوپر A Head Full of Ghosts با حضور مارگارت کوآلی را کارگردانی می‌کند

16 February 2020 - 14:00

اسکات کوپر (Scott Cooper) برای کارگردانی فیلم روان‌شناسانه ترسناک A Head Full of Ghosts (سری پر از ارواح)، با هنرمندی مارگارت کوآلی (Margaret Qualley)، در نظر گرفته شده است. این فیلم توسط کمپانی‌های Cross Creek، و Team Downey، و The Allegiance Theater پشتیبانی می‌شود. کمپانی Cross Creek سرمایه‌گذاری پروژه را انجام می‌دهد، درحالی‌که کمپانی CAA Media Finance امتیاز فیلم در آمریکا را نمایندگی می‌کند، و کمپانی Mad River International هم فروش‌های خارجی فیلم در European Film Market در برلین را مدیریت خواهد کرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم اقتباسی از یک رمان ترسناک برنده‌ی جایزه، اثر پاول ترمبلی (Paul Tremblay)، است، و کوپر در حال بازنویسی پیش‌نویس فعلی فیلم‌نامه است. داستان فیلم از این قرار است که وقتی خواهر بزرگتر مری هشت ساله، علائمی از یک پریشانی نگران‌کننده و نامشخص را نشان می‌دهد، خانواده بارت به تدریج از هم می‌پاشد. حالا، پس از گذشت بیست سال، مری با گذشته تلخ خانواده‌اش روبه‌رو می‌شود، آن‌ هم وقتی‌که روزنامه‌نگاری به نام راچل، با گذشته‌ای به شکل مشابه پریشان، شروع به کند و کاو ماجرا می‌کند، و باعث می‌شود مری در خاطرات مخرب دوران کودکی‌اش تجدیدنظر کرده و آن‌ها را دوباره در ذهنش مرور کند.

کوآلی به تازگی از بازی در Fosse/Verden (فاس/وردن) و The Leftovers (بازماندگان) نیز فارغ شده است. کوپر هم اخیراً Antlers (انتلرز)، با هنرمندی کری راسل-جسی پلمونز (Keri Russell-Jessie Plemons)، را کارگردانی کرده است، که کمپانی Searchlight آن را ۱۷ام آوریل اکران خواهد کرد.

دنیل دوبیکی (Daniel Dubiecki) و لارا آلامدین (Lara Alameddine) از طرف کمپانی Allegiance Theater؛ سوزان دونی (Susan Downey) از طرف کمپانی Team Downey؛ تایلر تامپسون (Tyler Thompson) از طرف کمپانی Cross Creek؛ کوپر، و دیوید گامبینو (David Gambino) از تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. رابرت دونی جیر (Robert Downey Jr) نیز تهیه‌کننده اجرایی پروژه است.

فیلم A Head Full of Ghosts، دومین همکاری کوپر و کمپانی Cross Creek می‌باشد. آن‌ها قبلاً برای ساخت فیلم Black Mass (عشای ربانی سیاه)، با حضور جانی دپ (Johnny Depp) و محصول Warner Bros، که در سراسر جهان معادل ۹۹ میلیون دلار فروش داشت، نیز با یکدیگر همکاری کرده بودند. آثار دیگر کمپانی Cross Creek در فضای فیلم‌های مهیج روان‌شناسانه عبارت‌اند از: Black Swan (قوی سیاه) و Women in Black (زنان مشکی پوش). این کمپانی پروژه‌های Trial of the Chicago 7 (دادگاه شیکاگو هفت)، ساخته آرون سورکین (Aaron Sorkin)، که قرار است توسط Paramount در پاییز اکران شود؛ و هم‌چنین پروژه Bloodshot (بلادشات)، با هنرمندی وین دیسل (Vin Diesel)، که قرار است توسط سونی در ۱۳ام مارس منتشر شود؛ را نیز به تازگی به اتمام رسانده است.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.