نتفلیکس امتیاز کمدی Cocaine Hippos با حضور جرماین فولر را به دست آورد

16 February 2020 - 21:30

شبکه نتفلیکس، امتیاز کمدی Cocaine Hippos (اسب‌های آبی کوکائین)، با حضور کمدین جرماین فولر (Jermaine Fowler)، را به دست آورده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

داستان این کمدی، از نویسنده‌ای به نام جوردن وندینا (Jordan VanDina) می‌آید، که در حال نگارش فیلم‌نامه پروژه نیز می‌باشد. داستان کمدی درواقع الهام گرفته از اسب‌های آبی می‌باشد که در دهه ۱۹۸۰ از آفریقا به کلمبیا آورده شدند تا در ملک باشکوه پابلو اسکوبار (Pablo Escobar)، که رئیس باند قاچاق مواد مخدر بود، زندگی کنند. وقتی‌که اسکوبار در سال ۱۹۹۳ به قتل رسید، تمام حیوانات وحشی موجود در ملکش را یا به باغ‌وحش ها بردند و یا فروختند، به‌جز اسب‌های آبی را که به حال خود رها شدند و آن‌قدر جمعیتشان زیاد شد که به یک گونه مهاجم تبدیل شدند.

کمدی Hippos، داستان گروهی از دوستان را روایت می‌کند که اتفاقی به سرنخی برمی‌خورند که به گنج گم‌شده اسکوبار منتهی می‌شود. آن‌ها سپس سفر نسنجیده ای را در پیش می‌گیرند که آن‌ها را به جنگ علیه کلاهبرداران، اربابان محلی مواد مخدر، و اسب‌های آبی کشنده و سرسختی که اسکوبار در دهه هشتاد به طور قاچاقی به کلمبیا برگرداند، وامی‌دارد. فضای این کمدی تلفیقی از دو فیلم The Hangover (خماری) و Tropic Thunder (تندر استوایی) توصیف شده است.

آدام گودمن (Adam Goodman) از طریق کمپانی فیلمسازی‌اش: Dichotomy، به همراه مت اسکینا (Matt Skiena) و فولر، از تهیه‌کنندگان این کمدی می‌باشند.

شهرت فولر بیشتر به ایفای نقشش در سریال Superior Donuts (دونات های برتر)، از شبکه CBS، برمی‌گردد. و از جمله پروژه‌های آتی او می‌توان به دنباله Coming to America (آمدن به آمریکا) و Jesus Was My Homeboy، محصول وارنر بروس، اشاره کرد؛ که فیلم دوم درباره یکی از اعضای فعال حزب پلنگ سیاه یعنی فرد همپتون (Fred Hampton) است.

وندینا هم‌چنین فیلم‌نامه‌های The Binge (عیاشی) از شبکه Hulu، و American High school (دبیرستان آمریکایی)، با حضور وینس واگن (Vince Vaughn) و اسکایلر گیسوندو (Skyler Gisondo)، را به رشته تحریر درآورده است.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.