عملکرد قابل پیش‌بینی Fantastic Beasts در شب اول اکران

19 November 2016 - 09:00

درست پنج سال بعد از اکران Harry Potter and the Deathly Hallows – Part 2، طرفداران در سراسر جهان خواهند توانست بار دیگر به دنیای جادوگری جی‌کی رولینگ (J.K. Rowling) بازگردند. این نویسنده، اولین تجربه فیلم‌نامه نویسی خود را با Fantastic Beasts and Where to Find Them تجربه می‌کند و قرار است دنباله‌های بعدی آن را نیز بنویسد. با نزدیک شدن به تعطیلات پایان هفته، پیش بینی می‌شود این فیلم فروشی مابین ۷۰ تا ۸۰ میلیون دلار داشته‌باشد؛ حتی در برخی از پیش‌بینی این رقم بالاتر نیز بود. فیلم در بین منتقدان بازخود خوبی داشته‌است اگرچه امتیاز آن در وبسایت راتن تومیتوز از ۱۰۰ به ۷۵ کاهش یافته‌است. با سینماگیمفا همراه باشید.

پیش‌بینی موفقیت این فیلم در گیشه کار سختی نیست. به هر حال در مقایسه آن با سری هری پاتر، می‌بینیم که بر خلاف آن سری، این فیلم از روی سری کتاب‌های جهانی ساخته نشده‌است. در نتیجه، بسیاری از کارشناسان معتقدند که این فیلم نخواهد توانست همانند فیلم‌های اخیر هری پاتر، شاهد فروش بالای ۱۰۰ میلیون دلار در آخرهفته اول اکران خود باشد. در واقع در بین پیش درامدهای ساخته شده، تنها دو فیلم Minions و Star Wars: Episode III – Revenge of the Sith توانسته‌اند از این رقم عبور کنند. برای Fantastic Beasts نیز به تازگی ارقامی منتشر شده‌است که می‌توان با توجه به آنها به رقم تخمینی فروش رسید.

طبق گزارش ددلاین، Fantastic Beasts and Where to Find Them در روز اول اکران خود (پنجشنبه) به رقم ۸٫۷۵ میلیون دلار دست یافت. این رقم تنها اندکی کمتر از فروش The Hobbit: The Desolation of Smaug در روز اول (۸٫۸ میلیون دلار) است، پیش درامدی دیگر که در روز جمعه ۳۱٫۱۹ میلیون دلار فروخت و در نهایت به رقم ۷۳٫۶ میلیون دلار در آخر هفته رسید. گزارش منتشر شده نشان می‌دهد Fantastic Beasts کمی بهتر عمل خواهد کرد و همانند Doctor Strange بالای ۷۵ میلیون دلار خواهد فروخت.

منبع: ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.