باکس‌آفیس هفتگی: Sonic the Hedgehog رکورد افتتاحیه بازی‌های ویدئویی را زد

17 February 2020 - 14:30

فیلم Sonic the Hedgehog محصول پارامونت، این هفته در حالی روی پرده رفت که بزرگترین افتتاحیه آخر هفته را از آن خود کرد. این فیلم اقتباسی از بازی ویدئویی به همین نام است و ظرف چهار روز، ۶۸ میلیون دلار فروخت. با اینحال، Fantasy Island محصول سونی و The Photograph محصول یونیورسال، در رقابت تنگاتنگی برای رده سوم قرار دارند و Downhill محصول سرچ‌لایت جزو ۱۰ فیلم برتر قرار گرفته است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم Sonic the Hedgehog محصول پارامونت، طی عملکرد سه روزه خود ۵۷ میلیون دلار فروخته و بالاتر از Pokemon Detective Pikachu قرار گرفت و پرفروش‌ترین اقتباس ویدئویی تاریخ شد. این فیلم براساس بازی ویدئویی برجسته SEGA است و انتظار می‌رود طی تعطیلات چهار روزه، ۶۸ میلیون دلار بفروشد و چهارمین فیلم بزرگ روز رئیس‌ جمهور شد و پیش بینی می‌شود تا پایان تعطیلات بالای ۷۰ میلیون دلار بفروشد.

سونیک نه تنها این هفته عمل خوبی داشت، بلکه مخاطبین هم با دادن امتیاز A سینما اسکور رضایت خود را اعلام داشتند و امتیاز ۹۵ درصد راتن تومیتوز مخاطبین را بدست آورد. جمعیت روز افتتاحیه ۵۶ درصد مرد بود که ۷۰ درصد آن‌ها زیر ۲۵ سال داشتند.

در بازار بین‌المللی، این فیلم در ۴۰ بازار اکران شد و ۴۳ میلیون دلار فروخت تا ۱۰۰ میلیون دلار فروش جهانی داشته باشد. پیشتاز این بازار، مکزیک با ۶.۷ میلیون دلار است و سپس بریتانیا با ۶.۲ میلیون دلار قرار گرفته است. فرانسه با ۴.۳ میلیون دلار، آلمان با ۳.۳ میلیون دلار، برزیل با ۳ میلیون دلار، استرالیا با ۲.۸ میلیون دلار، اسپانیا با ۲ میلیون دلار، ایتالیا با ۱.۹ میلیون دلار، اوکراین با ۱ میلیون دلار، و کلمبیا با ۱ میلیون دلار در رده‌های بعدی قرار گرفتند. سونیک هفته آینده در روسیه و در ماه مارس در‌ ژاپن اکران می‌شود.

فیلم Birds of Prey محصول برادران وارنر، در رده دوم قرار گرفته و این هفته با افت ۴۸ درصدی مواجه شده و این هفته طی سه روز، ۱۷.۱ میلیون دلار فروخته و انتظار می‌رود طی تعطیلات چهار روزه ۱۹.۶ میلیون دلار بفروشد. فروش کل داخلی فیلم به ۶۱.۷ میلیون دلار رسیده است.

این فیلم در بازار بین‌المللی ۲۳ میلیون دلار در ۷۸ بازار فروخته و افت ۴۶ درصدی داشته است. مجموع فروش بین‌المللی فیلم به ۸۳.۶ میلیون دلار رسیده و فروش جهانی‌اش در ۱۴۳ میلیون دلار متوقف شده است. مکزیک با ۷.۹ میلیون دلار در حال حاضر پیشتاز این بازار است و بعد از آن بریتانیا با ۷.۶ میلیون دلار قرار گرفته است.

رقابت در رده‌های سوم و چهار بسیار تنگاتنگ است. فیلم جدید Fantasy Island با ۱۲.۴ میلیون دلاری‌ طی سه روز تعطیلات پایین تر از انتظار ۱۴ میلیون دلاری ظاهر شد و امتیاز -C سینما اسکور را روز افتتاحیه دریافت کرد و این در برابر امتیاز ۹ درصدی‌اش در راتن تومیتوز بسیار بالاست. این فیلم ۵۲ درصد مخاطب خانوم داشت و ۴۶ درصد مخاطبین ۲۵ سال و بالاتر داشتند.

این فیلم در بازار بین‌المللی ۷.۶ میلیون دلار در ۳۵ بازار فروخته که فرانسه با ۱.۳ میلیون دلار پیشتاز است و بعد از آن اندونزی با ۹۵۰ هزار دلار و استرالیا با ۷۰۰ هزار دلار قرار گرفته اند. این فیلم هفته آینده در آلمان، ۵ مارس در روسیه، ۶ مارس در بریتانیا، ۲۷ مارس در مکزیک، ۱۶ آوریل در برزیل، و ۱۴ مه در کره جنوبی اکران می‌شود.

اکران‌های هفته آینده

هفته آینده دو فیلم جدید The Call of the Wild محصول قرن ۲۰ و دنباله ترسناک Brahms: The Boy II محصول STX اکران می‌شوند. علاوه بر اینها، لاینزگیت فیلم Las Pildoras De Mi Novio و Focus فیلم Emma را اکران می‌کنند.

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.