فروش امتیاز فیلم اکشن و مهیج Honest Thief با حضور لیام نیسون به کشور انگلستان

19 February 2020 - 14:00

کمپانی Signature Entertainment، امتیاز انگلستان و ایرلند را برای فیلم اکشن و مهیج Honest Thief (سارق روراست)، با هنرمندی لیام نیسون (Liam Neeson)، کیت والش (Kate Walsh)، جای کورتنی (Jai Courtney)، جفری دونوون (Jeffrey Donovan)، آنتونی راموس (Anthony Ramos)، و رابرت پتریک (Robert Patrick)  به دست آورده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم را مارک ویلیامز (Mark Williams) – که خالق و تهیه‌کننده سریال Ozark (اوزارک) از شبکه نتفلیکس و تهیه‌کننده The Accountant (حسابدار) محصول وارنر بروس نیز بود، کارگردانی می‌کند. در این فیلم، نیسون نقش یک سارق بانک را ایفا می‌کند که تلاش می‌کند تغییر کند وقتی که عاشق زنی (با بازی والش) می‌شود که در یک صندوق امانات کار می‌کند، جایی که آن سارق پولش را مخفی کرده است. وقتی پرونده این سارق به دست یک مأمور فاسد FBI (با بازی کورتنی) می‌افتد و این سارق مجبور می‌شود برای نجات خودش و زن مورد علاقه‌اش مخفی شود، گرفتاری‌هایی پیش می‌آید.

قرارداد این فیلم توسط لیزا ویلسون (Lisa Wilson): شریک و یکی از مؤسسان کمپانی Solution Entertainment Group و مارک گلدبرگ (Marc Goldberg) از طرف کمپانی Signature مورد مذاکره قرار گرفته است. برایر کلیف (Briar Cliff) هم امتیاز آمریکا برای این فیلم پرفروش را به دست آورده است.

الیزابت ویلیامز (Elizabeth Williams): مدیر یکی از بخش‌های کمپانی Signature گفت:

ما از این‌که امتیاز فیلم Honest Thief با هنرمندی یکی از برجسته‌ترین هنرپیشه‌های دنیا یعنی لیام نیسون را به دست آورده‌ایم، بسیار خوشحال هستیم. مخاطبان انگلیسی و ایرلندی، این فیلم اکشن نفس‌گیر با یک داستان پیچیده و با حضور لیام در نقش اصلی به عنوان یک سارق سابق بسیار حرفه‌ای که فقط سعی می‌کند کار درست را انجام دهد، را دوست خواهند داشت. اکران این فیلم، اکران مهمی برای Signature در سال ۲۰۲۰ خواهد بود، و افزوده شدنش به لیست پروژه های این کمپانی نشان می‌دهد که هدف این کمپانی همواره اکران هیجان‌انگیزترین فیلم‌های مستقل در بازار بوده است.

فیلم‌های دیگر کمپانی Signature در سال ۲۰۲۰ عبارت‌اند از: Escape From Pretoria (فرار از پرتوریا) با هنرمندی دنیل رادکلیف (Daniel Radcliffe)، تریلر The Wolf Hour (ساعت گرگ) با حضور نآومی واتس (Naomi Watts)، فیلم متعلق به جشنواره فیلم برلین: Persian Lessons (درس‌های پارسی)، فیلم The Iron Mask (ماسک آهنی) با بازی آرنولد شوارزنگر (Arnold Schwarzenegger)، و The Catcher Was A Spy (دریافت‌کننده جاسوس بود) با نقش‌آفرینی پاول رود (Paul Rudd).

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.