کارگردان Deadpool 2 مشخص شد

19 November 2016 - 14:00

کمپانی فاکس با اکران اقتباس رایان رینولدز (Ryan Reynolds) از Deadpool توانست در باکس آفیس غوغا به پا کند. فیلم فروش بسیار خوبی داشت و به لطف بودجه‌ی کم، توانست سود زیادی نصیب تهیه‌کنندگان کند. همه چیز درباره‌ی دنباله‌ی فیلم به خوبی پیش می‌رفت تا این که تیم میلر از تیم توسعه فیلم جدا شد. بعد از این جریان بود که رینولدز به عنوان یکی از تهیه کنندگان فیلم به دنبال شخص مناسب برای سپردن وظیفه‌ی کارگردانی به او بود. دیوید لیچ ( David Leitch) اولین شخصی بود که اسمش برای کارگردانی به میان آمد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

بر اساس گزارش هالیوودریپورتر (hollywoodreporter)، بعد از ملاقات دیوید لیچ با رینولدز در شهر نیویورک، این دو برای کارگردانی فیلم قرارداد منعقد کردند. سابقه‌ای که لیچ در بدلکاری و طراحی مبارزات دارد او را برای فیلم Deadpool 2 بسیار مناسب می‌کند. این گزارش شامل این هم بود که هر اندازه که لیچ خوب کار کند، کمپانی فاکس قرار است برای فیلم Deadpool 3 کارگردانی دیگر پیدا کند.

deadpool-movie-2016-deleted-scene

با وجود لیچ در راس کار باید هرگونه نگرانی درباره‌ی فیلم را کنار گذاشت. کمپانی فاکس برنامه‌های بزرگی برای Deadpool دارد و قرار داد بستن با شخصی به مهارت لیچ در این مدت کوتاه این موضوع را اثبات می‌کند. بیشتر معروفیت لیچ برای کارگردانی فیلم John Wick است، ولی به غیر آن در به وجود آمدن صحنه عالی نبرد در باند هواپیما در فیلم Captain America: Civil War «کاپیتان امریکا: جنگ داخلی» نیز کمک کرد. لیچ بر روی کاغذ کارگردان ایده‌آل برای فیلم محسوب می‌شود. آن دسته از افرادی که از جدایی تیم میلر از فیلم نیز ناراحت هستند باید با این موضوع کنار بیایند؛ چون سابقه لیچ، این را نشان می‌‌دهد که او می‌تواند ست‌پیس‌ها و سکانس‌های اکشن بهتری را به وجود آورد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    باز هم خدا رو شکر مى کنیم که لینچ نیست. وکرنه براى فهم فیلم تماشاى پنج باره اش لازم بود.