اولین تصویر از وودی هرلسون در ونوم ۲ منتشر شد

19 February 2020 - 17:30

تام هاردی (Tom Hardy) بازیگر فیلم Venom 2 عکس جدیدی از وودی هرلسون (Woody Harrelson) در نقش قاتل زنجیره‌ای، کلتوس کسدی، در این دنباله منتشر کرده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

مارول بعد از Spider-Man 2 و شکست آن، شانس خود را یکبار دیگر با ونوم امتحان کرد. علاوه بر تام هاردی در نقش ادی بروک، این فیلم با هرلسون در نقش کسدی کلید خورده و او در فیلم دوم تبدیل به ابر تبهکار سیمبیوت، کارنیج، خواهد شد. این فیلم در باکس‌ آفیس ۸۵۶ میلیون دلار فروخت و سری دومش در دست ساخت قرار دارد و هرلسون نقش مقابل هاردی است و نئومی هریس (Naomie Harris) عشق کسدی، شریک، خواهد بود. این دنباله طی ۸ هفته فیلم‌برداری شد و انتظار می‌رود ماه اکتبر ‌اکران شود. حالا هاردی عکسی از کسدی در این دنباله منتشر کرده است. این بازیگر این عکس را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و زیر آن نوشت: سلام کلتوس. هرچند هاردی این عکس را از روی صفحه‌اش پاک کرده، می‌توانید در قسمت زیر آن را مشاهده کنید:

کسدی در طول فیلم ونوم در زندان به سر می‌برد و جای تعجب ندارد که کمی متفاوت بنظر برسد. بنظر می‌رسد هرلسون موی مسخره‌ای دارد که شاید برای طرفداران عاشق کلاه گیس قرمز او ناامید کننده باشد. البته، طرفداران بیشتر منتظر تغییر او به کارنیج هستند. فیلم اول بخاطر CGI مشکوک مورد انتقاد قرار گرفت و به همین دلیل کارنیج تا اتمام تدوین نشان داده نخواهد شد. این درباره تصویر شریک هم صدق می‌کند. فرانسس لوییز برینسون که انتظار می‌رود در دنباله شاهد حضورش باشیم، به همراه کسدی و شریک، تهدیدهای اولیه ونوم ۲ هستند و گویا ونوم ۲ ترس و رعب بیشتری نسبت به فیلم اول ایجاد خواهد کرد. از طرفی فیلم در دستان اندی سرکیس (Andy Serkis) کاربلد است.

تصور می‌شود ونوم ۲ در سال ۲۰۲۲ اکران گردد.

منبع: اسکرین رنت

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.