اولین تصویر از ماتریکس ۴ منتشر شد

19 February 2020 - 21:00

تصویر جدیدی از صحنه فیلم‌برداری The Matrix 4 در سان فرانسیسکو منتشر کرده که کری-آن موس (Carrie-Anne Moss) و کیانو ریوز (Keanu Reeves) در نقش ترینیتی و نئو برای اولین بار در این ۱۷ سال دیده می‌شوند. جزئیات مربوط به فیلم هنوز مشخص نشده‌اند. وقتی تولید این پروژه برای اولین بار اعلام شد، شایعه شد مورفوس در قالب شخصیت جوانی در فیلم حضور خواهد داشت. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

لانا واچوسکی (Lana Wachowski) این فیلم را با فیلم‌نامه‌ای از الکساندر همون (Aleksandar Hemon) و دیوید میچل (David Mitchel) کارگردانی می‌کند و یحیا عبدالمتین (Yahya Abdul-Mateen)، جاناتان گروف (Jonathan Groff)، توبی آنوومر (Toby Onwumere)، ارندیرا آیبارا (Erendira Ibarra)، نیل پاتریک هریس (Neil Patrick Harris)، و جسیکا هنویک (Jessica Henwick) بازیگران آن هستند. جادا پینکت (Jada Pinkett) که آخرین بار در The Matrix: Reloaded دیده شد، با موس و ریوز به این فرنچایز بازگشته است. گرچه، بازیگرانی همچون هیوگو ویوینگ (Hugo Weaving) و لورنس فیشبرن (Laurence Fishburne) در این سری حضور ندارند و برای خیلی‌ها این سوال پیش آمده که چگونه اسمیت و مورفوس در فیلم تعامل دارند. هنوز جواب این سوال مشخص نیست اما فقط فهمیدیم ترینیتی و نئو مجددا همدیگر را ملاقات می‌کنند.

گویا ترینیتی باز راهنمای نئو است و جایگزین نقش مورفوس شده است. و اینکه ترینیتی روی لباس چرم سیاه خود، نشان متفاوتی دارد اما نئو بیشتر ظاهر جان ویک را دارد. ظاهر جدید نئو و شایعه حضور مورفوس جوان، حاکی از این است که زندگی اینها در ماتریکس ۴ مکمل هم است.

ماتریکس ۴ در تاریخ ۲۱ مارس ۲۰۲۱ (اول فروردین ۱۴۰۰) همزمان با جان ویک: فصل چهارم اکران می‌شود. شاید دلیل ظاهر جان ویکی ریوز همین باشد. با جریان داشتن تولید فیلم، باید منتظر جزئیات بیشتری بود و شمارش معکوس برای اولین تریلر فیلم آغاز می‌شود.

منبع: اسکرین رنت

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.