تندی نیوتن ستاره‌ی وسترن مدرن God’s Country خواهد بود

22 February 2020 - 23:30

بازیگر زن برنده‌ی امی سریال Westworld، تندی نیوتن (Thandie Newton) نقش اصلی را در فیلم God’s Country به کارگردانی جولین هیگینز (Julian Higgins) ایفا خواهد کرد. این فیلم برای Cold Iron Pictures و The Film Arcade تولید خواهد شد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

نیوتن در این نئووسترن مهیج نقش استاد کالجی که در نزدیکی جنگل زندگی می‌کند را به تصویر می‌کشد. او روزی با دو شکارچی که به‌طور غیرقانونی وارد حریم خانه‌ی او شده‌اند روبه‌رو می‌شود که این مسئله منجر به ایجاد درگیری سخت با عواقب خطرناک خواهد شد.

شای اگبونا (Shaye Ogbonna) فیلم‌نامه‌ی این فیلم را به همراه هیگینز از روی داستان کوتاه Winter Light به قلم جیمز لی برک (James Lee Burke) نوشته است. برک یکی از نویسندگان پرفروش The New York Times، نویسنده‌ی مجموعه‌ی کارآگاهی Dave Robicheaux و تعدادی رمان دیگر است. او دو جایزه‌ی ادگار و گرند مستر را از سازمان نویسندگان ژانر معمایی آمریکا دریافت کرده است.

نیوتن برای بازی در سریال Westworld محصول HBO جایزه‌ی امی را در شاخه‌ی بهترین بازیگر زن نقش مکمل دریافت کرده است. او همچنین نامزد دریافت جایزه‌های گلدن گلوب و انجمن بازیگران نیز شده است.

منبع: Deadline

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.