نقش‌آفرینی اونا چاپلین در فیلم ترسناک Lullaby به کاردانی جان آر. لئونتی

21 February 2020 - 22:30

اونا چاپلین (Oona Chaplin)، که قرار است در دنباله مورد انتظار Avatar (آواتار) ظاهر شود، برای بازی در فیلم سینمایی ترسناک Lullaby (لالایی)، از کمپانی Alcon Entertainment، نیز انتخاب شده است. جان آر. لئونتی (John R. Leonetti)، که فیلم‌های دیگری در همین ژانر از قبیل Annabelle (آنابل)، Wish Upon (بر فراز آرزو)، و اخیرترین فیلم اورجینال The Silence (سکوت) از شبکه نتفلیکس را ساخته است، برای کارگردانی Lullaby نیز در نظر گرفته شده است. تولید فیلم ماه آینده در تورنتو کلید می‌خورد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم، که بر اساس شخصیت اسطوره‌ای لیلیث می‌باشد، ریشه در یک فولکلور دارد و به روایت داستان یک مادر امروزی می‌پردازد که یک لالایی را در یک کتاب قدیمی کشف می‌کند و خیلی زود آن ترانه را به عنوان یک رحمت و برکت در نظر می‌گیرد. اما وقتی آن لالایی، دیو قدیمی‌ای به نام لیلیث را به دنیا می‌آورد، دنیای آن مادر به یک کابوس تبدیل می‌شود.

الکس گرینفیلد (Alex Greenfield) و بن پاول (Ben Powell) فیلم‌نامه این فیلم را نوشته‌اند. برودریک جانسون (Broderick Johnson) و آندرو کاسوو (Andrew Kosove) (از مؤسسان کمپانی Alcon) به همراه لی نلسون (Lee Nelson) و دیوید تیش (David Tish) از طرف کمپانی Envision Media Arts از تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. کارل روگرز (Carl Rogers) و اسکات پریش (Scott Parish)، به نمایندگی از کمپانی Alcon- که تأمین بودجه پروژه را کاملا بر عهده دارد- به همراه مارکوس جورج (Markus George)، میخائیل نیفلد (Mikhail Nayfeld)، و دیک هیلنبرند (Dick Hillenbrand) از طرف کمپانی Heroes and Villains، و جف بولر (Jeff Bowler)، جان لویس (John Lewis)، و برت ساکسون (Bret Saxon) از طرف کمپانی B3 Media، و مارک هولدر (Mark Holder) از طرف کمپانی Wonder Street از تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه می‌باشند.

کارنامه کاری چاپلین عبارت است از: Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، My Dinner with Herve (شام من به همراه هرو)، و مینی سریال موردانتظار A Higher Loyalty (یک وفاداری والاتر) از شبکه CBS.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.