پوستر تازه‌ای از سریال مورد انتظار هالیوود منتشر شد

23 February 2020 - 10:30

Netflix اولین پوستر سریال کوتاه Hollywood که توسط رایان مورفی (Ryan Murphy) خلق‌شده است را منتشر کرد. درن کریس (Darren Criss)، پتی لوپون (Patti LuPone) و سامارا ویوینگ (Samara Weaving) بازیگران این سریال هفت قسمتی هستند که ۱ مه (۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹) بر روی این شبکه‌ی استریمی پخش خواهد شد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

هالیوود، داستان گروهی بازیگر و فیلم‌ساز را پس از جنگ جهانی دوم دنبال می‌کند که تلاش می‌کنند به هر قیمتی برای خود در آن زندگی جدیدی را دست‌وپا کنند. این سریال هفت قسمتی به پشت پرده‌ی زرق‌وبرقی که هالیوود در دهه‌های گذشته از خود نشان می‌داد، می‌پردازد. مسائل و موضوعاتی که تا به امروز نیز ادامه دارند.

درن کریس بازیگر برنده‌ی امی و گلدن گلوب در نقش ریموند، سامارا ویوینگ در نقش کلیر، لارا هریر (Laura Harrier) در نقش کامیل، دیوید کورنزوت (David Corenswet) در نقش جک، پتی لوپون برنده‌ی دو جایزه‌ی گرمی در نقش ایویس، هالند تیلور (Holland Taylor) در نقش آلن کینکید، جرمی پاپ (Jeremy Pope) در نقش آرچی، دیلان مک‌درموت (Dylan McDermott) در نقش ارنی، برنده‌ی امی جیم پارسونز (Jim Parsons) در نقش هنری ویلسون، جیک پیکینگ (Jake Picking) در نقش راک هادسون و جو مانتلو (Joe Mantello) در نقش دیک ستارگان این سریال کوتاه را تشکیل می‌دهند.

Hollywood توسط رایان مورفی و همکار دیرینه‌اش ایان برنان (Ian Brennan) خلق و تهیه‌کنندگی اجرایی شده است. الکسیس مارتین وودال (Alexis Martin Woodall)، درن کرایس و ژانت مک (Janet Mock) دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هستند. مک کارگردانی و نویسندگی آن را نیز بر عهده دارد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.