جوئل ادگرتون و شان هریس به The Unknown Man پیوستند

23 February 2020 - 17:30

جوئل ادگرتون (Joel Edgerton) نامزد گلدن گلوب، و شان هریس (Sean Harris) ستاره فیلم Mission Impossible: Rogue Nation در درام جنایی The Unknown Man بازی خواهند کرد. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

این پروژه براساس داستان عملیات دردناک استرالیایی واقعی است. داستان درباره دو مرد است که در هواپیما با هم آشنا می‌شوند و با هم دوست می‌شوند. از آنجایی که هنری تاگ از کار فیزیکی و جنایت زخم خورده، این رویا به حقیقت می‌پیوندد. دوست جدید او، مارک، نجات بخش و دوستش می‌شود. هنری نمی‌داند مارک پلیس شخصی فصلی است که سعی دارد مارک را متهم به قتلی کند که سال‌ها پیش انجام داده است.

کمپانی‌های Rocket Science و Cross City فیلم را در EFM می‌فروشند. CAA Media Finance سرمایه‌گذار فیلم است و امیل شرمن، ایان کانینگ، ریچل گاردنر، کری روبرتز، کیم هادگرت و جول ادگرتون آن را تهیه می‌کنند.

استن فیلم را در استرالیا پخش می‌کند و سیمون گیلیس، تورستن اسکوماکر و لارس سیلوست تهیه‌کنندگان اجرایی کار هستند.

ادگرتون درباره این پروژه گفته:

از خواندن فیلم‌نامه توماس به شدت خوشحال شدم و فکرش برای داستان کردن این واقعیت را دوست داشتم. بعنوان یک بازیگر، می‌دانم تجربه فوق‌العاده ای در کنار آن‌ها خواهم داشت و بعنوان تولید کننده فیلم از همکاری با چنین فیلم‌ساز با استعدادی مفتخرم. از همکاری با Anonymous Content و See-Saw Films خوشحالم. تیم عالی پشت این پروژه است و استعداد توماس ام. رایت آن را پیش می‌برد و به شدت هیجان دارم.

گاردنر، شرمن و کانینگ از See-Saw Films نیز گفته‌اند:

توماس فیلم‌نامه منحصر به فرد و فوق‌العاده ای نوشته که اشاره بر داستان خارق العاده جنایی دارد که سرانجام حل شد و جول حامی خوبی است که در کنار شان بدون شک داستان و رابطه بین این دو مرد را جذاب و گیرا می‌کنند.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.