جنیفر لارنس به Don’t Look Up پیوست

23 February 2020 - 18:00

نتفلیکس کمدی جدید آدام مک‌کی (Adam McKay) به نام Don’t Look Up را با جنیفر لارنس (Jennifer Lawrence)، بازیگر برنده اسکار، می‌سازد. سایت خبری ددلاین، اولین بار نوامبر گذشته از این پروژه گفت، وقتی که اعلام شد کمپانی مک‌کی، Hyberobject Industries، با پارامونت قرارداد امضا کرده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم Don’t Look Up داستان دو نجوم شناس سطح پایین است که باید به تور مطبوعاتی بزرگشان ادامه دهند تا به انسان‌ها درباره نزدیک شدن سیارکی هشدار دهند که زمین را نابود خواهد کرد. تولید فیلم از ماه آوریل آغاز می‌گردد.

مک‌کی این کمدی را قلم زده و کمپانی‌اش آن را می‌سازد. وی در اینباره گفته:

بسیار خوشحالم که این فیلم را با جن لارنس می‌سازم. او چیزی است که مردم قرن ۱۷، استعداد پویا می‌نامند و نتفلیکس این فیلم را کمدی جهانی می‌کند که برای من و تیمم هیجان‌انگیز و انگیزه بخش است.

اسکات استابر (Scott Stuber)، رئیس بخش فیلم نتفلیکس، اظهار داشته:
آدام همیشه زمانبندی خوبی برای ساخت فیلم‌های هوشمند و مربوط و نامربوط داشته که فرهنگ ما را به خوبی به تصویر می‌کشند. حتی اگر پیش بینی کند سیاره ما نابود خواهد شد، دوست داریم قبل از این اتفاق، نشان‌اش دهیم.

مک‌کی اخیرین فیلم Vice درباره نخست وزیر سابق، دیک چنی، را ساخته که در ۸ بخش نامزد اسکار شد و برنده جایزه بهترین گریم گشت. او در سال ۲۰۱۶ برنده جوایز اسکار، بفتا و WGA برای بهترین فیلم‌نامه اقتباسی برای فیلم The Big Short شد.

لارنس برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر برای فیلم Silver Linings Playbook در سال ۲۰۱۲ شد. او سه بار هم نامزد اسکار برای فیلم‌های Joy, American Hustle و Winter’s Bone شده است.

لارنس جدا از این پروژه، بازیگر و تهیه‌کننده فیلم Mob Girl به کارگردانی پائلو سورنتینو (Paolo Sorrentino) است.

مک‌کی و لارنس هر دو جز این پروژه، درگیر پروژه‌های دیگر هستند: Bad Blood محصول Legendary Entertainment به کارگردانی مک‌کی و The Silicon Valley با بازی لارنس در نقش الیزابت هولمز، موسس کمپانی تست خون Theranos.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.