باکس‌آفیس هفتگی: Sonic The Hedgehog همچنان می‌درخشد

23 February 2020 - 21:30

فیلم Sonic the Hedgehog محصول پارامونت فیلم The Call of the Wild محصول قرن ۲۰ را در رده دوم متوقف کرد تا خودش همچنان صدرنشین این هفته باشد و با گذشت ده روز از اکرانش توانسته ۱۰۶ میلیون دلار بفروشد و چهارمین فیلم بزرگ اقتباسی بازی‌های ویدئویی است. فیلم Brahms: The Boy II محصول STX در رده چهارم قرار گرفت در حالیکه Impractical Jokers: The Movie نتوانست بین ۱۰ فیلم برتر هفته قرار گیرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم سونیک برخلاف انتظار افت زیادی این هفته داشت اما توانست جایگاه خود را در رده اول حفظ کند. این فیلم با افت ۵۵ درصدی خود در مقایسه با شروع قدرتمندش، مواجه شد و طی سه روز ۲۶.۳ میلیون دلار فروخت و به مجموع فروش داخلی ۱۰۶ میلیون دلار دست یافت. این فیلم در حال حاضر درست یک قدمی The Angry Birds Movie با ۱۰۷.۵ میلیون دلار قرار گرفته و چهارمین فیلم اقتباسی بازی ویدئویی پرفروش تاریخ شده است.

سونیک در بازار بین‌المللی ۳۸.۳ میلیون دلار فروخته و مجموع فروشش به ۹۶.۵ میلیون دلار رسیده تا فروش جهانی آن به ۲۰۳ میلیون دلار برسد. این فیلم در روسیه ۶.۳ میلیون دلار فروخته در حالیکه بریتانیا با ۱۹.۱ میلیون دلار پیشتاز این بازار است.

فیلم The Call of the Wild محصول قرن ۲۰ در رده دوم قرار گرفته است. این فیلم داستان اقتباسی از رمان ماجراجویی جک لاندن با بودجه ۱۳۵ میلیون دلاری است و طی سه روز ۲۴.۸ میلیون دلار فروخت. با اینکه فیلم فراتر از انتظار ظاهر شده، هنوز جا برای فروش بیشتر دارد. این فیلم امتیاز -A سینما اسکور را از مخاطبین‌اش در روز افتتاحیه دریافت کرد و امتیاز ۹۰ درصد از راتن تومیتوز گرفت. این فیلم ۵۰ درصد مخاطب زن و مرد داشت و ۶۲ درصد آن‌ها ۲۵ سال و بیشتر داشتند.

در بازار بین‌المللی، فیلم در ۴۰ بازار اکران شده و ۱۵.۴ میلیون دلار فروخته و فروش جهانی‌اش به ۴۰.۲ میلیون دلار رسیده است. پیشتاز این بازار بریتانیا با ۱.۹ میلیون دلار، مکزیک با ۱.۴ میلیون دلار، و روسیه با ۱.۲ میلیون دلار هستند. این فیلم هفته آینده در ژاپن، جمهوری چک، اسلواکی، فنلاند، آفریقا جنوبی، تایوان، تایلند، آرژانتین، اروگوئه و ونزوئلا اکران می‌شود و ۱۶ آوریل روی پرده سینماهای کره جنوبی می‌رود.

فیلم Birds of Prey محصول برادران وارنر این هفته توانست فقط ۷ میلیون دلار بفروشد و مجموع فروش داخلی‌اش به ۷۲ میلیون دلار برسد. سه هفته از اکران این فیلم می‌گذرد و در بازار بین‌المللی هم ۱۰ میلیون دلار در ۷۸ بازار فروخته و مجموع فروشش در بازار بین‌المللی به ۱۰۱ میلیون دلار رسیده و ۱۷۳.۷ میلیون دلار مجموع فروش کل فیلم است.

اکران‌های هفته آینده

هفته آینده شامل اکران فیلم ترسناک The Invisible Man محصول یونیورسال در بیش از ۳۵۰۰ سینما خواهیم بود.

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.