کوین هارت فیلمبرداری اولین فیلم پس از تصادف سال گذشته خود را آغاز کرد

24 February 2020 - 18:30

کوین هارت (Kevin Hart) بازیگر و کمدین مشهور، پنج ماه پس از نجات یافتن از یک سانحه رانندگی تقریبا فاجعه بار، فیلمبرداری پروژه جدیدش را آغاز کرد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

اولین اثر کوین هارت در تلویزیون، سریال ناشناخته (Undeclared) ساخته‌ی جود آپتو (Judd Apatow) در سال ۲۰۰۱ بوده است. وی پس از آن در فیلم‌های مشهوری مانند سواری با هم (Ride Along)، جومانجی: به جنگل خوش آمدید (Jumanji: Welcome To The Jungle) و زندگی خصوصی حیوانات (The Secret Life of Pets) حضور داشته است. بازگشت هارت به فیلمبرداری پس از انتشار خبر پیوستن وی به فیلم‌هایی مانند سومین فیلم سواری با هم، طبیعت بزرگ (The Great Outdoors) و دو سریال جدید اتفاق افتاده است.

با این حال، این بازیگر تقریباً همه چیز را در صبح روز اول سپتامبر ۲۰۱۹ از دست داد، هنگامی که یک ماشین حامل هارت و دو نفر دیگر از جاده بزرگراه مولهالند در لس آنجلس در حرکت بوده و یک خاکریز را با سرعت زیاد رد کرده و روی بام آن فرود آمد. طبق ویدئویی که بعداً این بازیگر به اشتراک گذاشت، قسمت بالای خودرو تقریباً بر اثر ضربه تخریب شد. اگرچه هارت در حال رانندگی اتومبیل نبود، اما هنوز هم از صدمات اساسی در کمر رنج می‌برد، که نیازمند ماه‌ها توان بخشی جسمی بوده است.

حالا کوین هارت با ورود به مجموعه یک پروژه جدید، برای اولین بار از زمان تصادفش به بازیگری بازگشت. به گزارش سایت خبری Just Jared فرایند تولید این فیلم جدید، در آتلانتا، جورجیا مستقر است. هارت برای فیلمبرداری یک کت برنزه، پیراهن مارون و شلوار مشکی پوشیده بود، اما هیچ نشانه دیگری در دست نیست که جزئیاتی از این پروژه به دست بدهد.

زخمی شدن کمر هارت نیاز به عمل جراحی داشت و ماه‌ها بهبودی لازم بود تا این کمدین به توان خود در این مرحله برسد. نه تنها همبازیانش مانند دواین راک جانسون (Dwayne the Rock Johnson) با سخنانشنان وی را تشویق کردند بلکه هارت به رسانه‌های اجتماعی مراجعه کرد تا در مورد روند بهبود و زمان بهبودی در فیزیوتراپی جزئیات بیشتری را در اختیار طرفداران قرار دهد.

هارت یکی از پرکارترین فعالان سرگرمی‌های امروزی در هالیوود بوده که دارای چندین فیلم و نمایش در حال حاضر است، بنابراین گفتن نام پروژه‌ی جدیدش کار دشواری است. با این حال، صدمات تهدیدآمیزی که وی متحمل شده، می‌تواند به شدت به طول عمر حرفه‌ای وی آسیب برساند، بنابراین هرچه که او فیلمبرداری می‌کند، خوشحال کننده است که بازگشتش را می‌بینیم.

دو پروژه جدیدش با نام جومانجی: مرحله‌ی بعدی (Jumanji: The Next Level) و کوین هارت: خرابش نکن شبکه‌ی نتفلیکس توجه بسیاری از سوی طرفداران را کسب کرده‌اند. با چنین محبوبیت در حال افزایشی، کوین هارت خوش شانس است که می‌تواند کار خود را ادامه دهد. اخلاق و کار بی امان وی با توجه به تلاش‌های گذشته‌اش برای بازگشت بسیار مهم خواهد بود.

منبع: Screenrat

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.