رسمی: ویژه برنامه Friends روی آنتن HBO Max می‌رود

24 February 2020 - 19:00

با جشن ۲۵ سالگی سریال محبوب Friends، شش بازیگر اصلی سریال و سازندگان این کمدی رسما قراردادی امضا کردند تا در ویژه برنامه HBO Max دور هم جمع شوند. این ویژه برنامه با آرشیو کل قسمت‌های سریال در ماه مه با راه اندازی رسمی HBO Max در دسترس خواهد بود. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

ویژه برنامه دورهمی فرندز، بدون فیلم‌نامه است و جنیفر انیستون (Jennifer Aniston)، کورتنی کاکس (Courtney Cox)، لیزا کادرو (Lisa Kudrow)، مت لوبلانک (Matt LeBlanc)، متیو پری (Matthew Perry) و دیوید اسکومر (David Schwimmer) را در اختیار خواهد داشت و سازندگان آن، دیوید کرین (David Crane) و مارتا کافمن (Marta Kauffman) در آن حضور خواهند داشت.

طبق گفته منابع خبری، بازیگران سریال که همگی با هم مذاکره داشته‌اند، دو برابر قسمت قبلی دورهمی‌شان بدست خواهند آورد و بین ۲.۵ میلیون تا ۳ میلیون دلار دریافت می‌کنند. بازیگران در طول پخش سریال، با هم برای ۱ میلیون دلار برای هر قسمت کمدی نوشته شده، گرفتند.

دورهمی سریال فرندز نوعی برنامه تلویزیونی است که باید دیده شود و سرویس استریمی مثل HBO Max خواهان آن است. دیزنی این سرویس خود را سال گذشته با درام جنگ ستارگان، The Mandalorian، افتتاح کرد.

ویژه برنامه دورهمی فرندز در استیج ۲۴ استودیو برادران وارنر در بربنک فیلم‌برداری خواهد شد که کل سریال در آنجا ساخته شده بود. بن وینستون (Ben Winston) کارگردان و تهیه کننده اجرایی این برنامه به همراه کوین برایت (Kevin Bright)، کافمن و کرین است. Warner Bros. Unscripted & Alternative TV استودیو است و Fulwell 73 Productions نیز در این پروژه حضور دارد. هر شش ستاره سریال تهیه کنندگان برنامه خواهند بود. اما کانوی (Emma Conway) و جیمز لانگمن (James Longman) تهیه کننده اجرایی برنامه هستند.

کوین ریلی (Kevin Reilly) مدیر تولید محتوا HBO Max اظهار داشته:

می‌توانید این یکی را بازگشت تمامی آن‌ها با هم بدانید، دیوید، جنیفر، کورتنی، مت، لیزا و متیو به ویژه برنامه اچ بی او مکس می‌آیند که با کل آرشیو فرندز برنامه ریزی شده است. من از همان اوایل ساخت فرندز از تولید این سریال با خبر بودم و سالها بعد شانس این را داشتم تا با این سریال همکاری کنم و شاهد افزایش مخاطبین آن باشم. وارد عصری شدیم که فرندز و مخاطبین واقعا دور هم جمع می‌شوند و بنظرم این ویژه برنامه بسیار جذاب و گیرا خواهد بود.

خبر احتمال ساخت این ویژه برنامه در ماه نوامبر اعلام شد که فرندز روی شبکه نتفلیکس در دسترس بود. این سریال سال ۲۰۱۹ از این استریم جدا شد و از اچ بی او مکس برادران وارنر پخش می‌شود که پلتفرم ماهانه ۱۵ دلاری است که در ماه مه راه اندازی می‌شود. منابع خبری اعلام کرده‌اند وانر مدیا ۸۵ میلیون دلار در سال به مدت ۵ سال برای حقوق پخش فرندز در پلتفرم خود پرداخت کرده است.

گویا WarnerMedia Entertainment با مدیریت باب گرین‌بلات (Bob Greenblatt) نیروی محرک دورهمی فرندز است که با آغاز اچ بی او مکس متقارن شده و استریم جدید این سریال خواهد بود. شایان ذکر است که تمامی بازیگران فرندز علاقه و اشتیاق خود از این اتفاق را با پست‌ها و تصاویر متعدد در شبکه‌های اجتماعی ابراز کرده‌اند.

منبع: اسکرین رنت

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.