پوستر رسمی آی‌مکس No Time to Die منتشر شد

24 February 2020 - 19:30

پوستر آی مکس فیلم No Time to Die رسما منتشر شده است. بازاریابی سری جدید جیمز باند با بازی دنیل کریگ (Daniel Craig) شروع شده و تبلیغات بسیار گران سوپر بول فیلم به سر زبان افتادن فیلم بسیار کمک کرد. کمیپن تبلیغاتی فیلم تاثیر مثبتی داشته و تصور می‌شود فیلم افتتاحیه بزرگی داشته باشد. تبلیغات فیلم اشاره بر هرآنچه طرفداران از جیمز باند می‌خواهند دارند و آن را فیلمی که باید دیده شود، نامیده است. همانند خیلی از فیلم‌های مهم، این فیلم در سینماهای آی‌مکس مخاطبین را به دنیای باند می‌برد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

امروز MGM پوستر آی‌مکس رسمی فیلم را منتشر کرده که نمایش فرمت جدید و عالی فیلم را نشان می‌دهد. این اثر هنری باند را روی موتور در طول یکی از صحنه‌های فیلم نشان می‌دهد. این صحنه‌ای است که در تریلر نشان داده شده است.

پوستر آی‌مکس No Time to Die نمایش بخشی از فیلم‌های باند است و خیلی از بینندگان احتمالا دوست دارند فیلم را در مولتی‌ پلکس ببینند. در این نقطه، افراد کمی هستند که ندانند فیلم ارزش دیدن در سینما را دارد. فیلم‌برداری فیلم با دوربین‌های آی‌مکس به این معنی است که کری فوکوناگا (Cary Fukunaga)، کارگردان کار، فیلم را برای صفحه نمایش خیلی بزرگی آماده کرده است. با توجه به تریلر و تی‌وی اسپات‌ها او در حال نقاشی روی بوم بسیار بزرگی است تا سنت بزرگ باند را با سکانس‌های اکشن ادامه دهد. گویا محصول نهایی تجربه هیجان انگیز و جالبی است که روی پرده‌های استاندارد حتی بهتر خواهد بود.

باند در این سری، سرویس جاسوسی را ترک کرده و از زندگی آرام خود در جاماییکا لذت می‌برد. آرامش او با پیدا شدن سر و کله دوست قدیمی‌اش، فلیکس لیتر از CIA به هم می‌خورد. او از باند درخواست کمک دارد. ماموریت آن‌ها نجات دانشمند دزیده شده‌ای است که مشخص می‌شود خائن‌تر از آنچه است که تصور می‌شده و باند را وارد مسیری می‌کند که باید با تبهکار مرموز با تکنولوژی جدید خطرناکش وارد چالش شود.

منبع: اسکرین رنت

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.