اد هریس در فصل دوم سریال Westworld حضور خواهد داشت

20 November 2016 - 18:00

مدتی است که سریال جدید شبکه‌ی HBO یعنی سریال Westworld «وست‌ورلد» از این شبکه‌ در حال پخش است و طرفداران زیادی را جذب خود کرده است. هر چند سریال «وست‌ورلد» هنوز چیزهای زیادی را باید در قسمت‌های باقی‌مانده از این فصل به ما بگوید، اما اکنون حضور یکی از شخصیت‌های مهم داستان در فصل دوم این سریال تایید شده است. برای اطلاعات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا همراه باشید. اد هریس (Ed Harris) که در سریال نقش یکی از شخصیت‌های مهم و مبهم داستان، یعنی مرد سیاه‌پوش را ایفا می‌کند، در جدید‌ترین مصاحبه‌ی رادیویی خود، گفت‌وگوی مفصلی درباره‌ی موضوعات مختلف داشته است. در این گفت‌وگو، بحث به سریال Westworld «وست‌ورلد» هم کشیده است. هریس در خصوص این سریال اعلام کرد:

 در واقع من همین شب گذشته با جاناتان نولان صحبت‌ کرد‌ه‌ام، فردی که با همراهی همسر خود، لیزا جوی، این سریال را خلق کرده است. آن‌ها در حال ساخت فصل دیگری از سریال هستند. آن‌ها قصد دارند که ۱۰ قسمت دیگر را هم بسازند. و من هم درگیر آن خواهم بود.

سریال Westworld «وست‌ورلد» تاکنون چیزهای عجیب و پیچیده‌ی زیادی نشان داده شده است، با این وجود بدون شک یکی از مبهم‌ترین شخصیت‌های آن، مرد سیاه‌پوش با بازی اد هریس است. تئوری‌های ساخته شده زیادی درباره‌ی این سریال و همچنین شخصیت مرد سیاه‌پوش وجود دارد که برای درستی یا نادرستی آن‌ها باید صبر کنیم. از جایی که مرد سیاه‌پوش یکی از شخصیت‌های محبوب سریال است، حضور او در فصل آینده هم خوشحال کننده خواهد بود.

فصل دوم سریال Westworld «وست‌ورلد» در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۷ یا ۲۰۱۸ پخش خواهد شد.

منبع: Slashfilm

Save

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.