اولین تصاویر از لباس و موتور بتمن منتشر شدند

24 February 2020 - 20:30

تصاویری از صحنه فیلمبرداری فیلم جدید The Batman، منتشر شده که لباس کامل بتمن و بت‌سایکل بروس وین با بازی رابرت پتینسون (Robert Pattinson) را نشان می‌دهند. از زمان خروج بن افلک (Ben Affleck) از فیلم سولو بتمن، و ترک ورژن بروس وین دی‌سی، مت ریوز (Matt Reeves)، کارگردان و نویسنده، وارد پروژه شوالیه تاریکی شد تا آن را به شیوه خود بسازد. رابرت پتیسنون به این پروژه پیوست تا ساکن گاتهام شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

اخیرا با آغاز رسمی فیلمبرداری بتمن، توجه طرفداران متوجه لباس برجسته فیلم بوده است. ریوز لباس بتمن را هفته گذشته در ویدئویی به نمایش گذاشت و حالا تصاویر غیر رسمی از صحنه فیلم‌برداری لو رفته‌اند. حالا این تصاویر نگاه بهتری بر لباس بتمن و یکی از موتورهای بروس وین دارند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

امروز سایت خبری Glasgow Live مجموعه‌ای از تصاویر فیلم‌برداری بتمن را منتشر کرده که بدلکار بتمن را در لباس پتینسون در حال راندن بت‌سایکل نشان می‌دهند. تصاویر صحنه تولید اطراف کلیسای گلاسگو را نشان می‌دهند که فیلم‌برداری در طول هفته در آنجا ادامه دارد.

پتینسون به زویی کراویتز (Zoë Kravitz) در نقش کت‌وومن، کالین فارل (Colin Farrell) در نقش پنگوئن، پل دانو (Paul Dano) در نقش The Riddler، جفری رایت (Jeffrey Wright) در نقش کمیسر جیم گوردون و اندی سرکیس (Andy Serkis) در نقش آلفرد پنی‌ورث پیوسته است. تصاویر صحنه فیلم‌برداری نشان دهنده تولید ماه گذشته، بدلکاران، و دیگر اعضای تولید هستند که لوکیشن‌ها را برای آغاز فیلم‌برداری با بازیگران بطور رسمی آماده می‌کنند. و حالا با انتشار لباس بتمن، طرفداران منتظر چیزهای بیشتری هستند. این تصاویر نگاه بهتری بر لباس او دارند و شامل شنل و دستکش‌های آهنی بروس و بت‌سایکل دارند.

با شروع فیلم‌برداری بتمن با حضور تمامی بازیگرانش، طرفداران منتظر تصاویر بیشتری خصوصا از بازیگران اصلی با لباس‌هایشان هستند. گرچه بدلکاران افراد اصلی فیلم هستند و بازیگران را امن نگه می‌دارند، طرفداران قطعا می‌خواهند پتینسون را در لباسش ببینند و کراویتز لباس کت‌وومن را پوشیده و این به آن‌ها ایده‌ی نوع فیلم ریوز را می‌دهد.

منبع: اسکرین رنت

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • DR.STRANGE LOVE says:

    واقعا دیگه نمی تونم برای دیدن پتینسون تو بتمن منتظر بموونم