کریس پرت: همه به Jurassic World 3 باز می‌گردند

25 February 2020 - 14:30

طبق گفته بازیگر اصلی فیلم Jurassic World 3، کریس پرت (Chris Pratt)، بسیاری از بازیگران فیلم به این سری باز می‌گردند. فصل آخر سه گانه دنیای ژوراسیک پایانی بر دنیای سینمایی این فرنچایز خواهد بود. پرت در گذشته با حالت دفاعی درباره قسمت آخر این سه گانه صحبت می‌کرد، و آن را با Avengers: Endgame مقایسه می‌کرد که پایان مجموعه انتقام‌جویان و نه دنیای سینمایی بود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

سری Jurassic World: Fallen Kingdom با پخش شدن دایناسورها آزادانه دور جهان؛ در شهرها و حیات وحش، به پایان رسید و این فرضیه را پیش آورد که سری بعدی داستان را در مقیاس جهانی پیش می‌برد. پهن‌تر شدن این دامنه باعث حضور تمامی شخصیت‌های محبوب فیلم در مجموعه می‌شود و چند چهره جدید نیز در آن حضور خواهند داشت. اسکات هیز (Scott Haze) بازیگر فیلم ونوم در این فیلم بازی خواهد کرد اما جزئیات مربوط به نقش او منتشر نشده است. پرت در مصاحبه مطبوعاتی اش به سایت خبری ورایتی گفت که عوامل سری سوم، “همه را بر می‌گردانند.” پرت، بازیگر نقش اوون گردی در این سه گانه، اعلام داشت که نمی‌خواهد چیز زیادی لو بدهد اما اخبار مربوط به بازیگران منتشر شده‌اند. برخلاف اینکه بازگشت بیشتر بازیگران تایید شده، راز پرت چیزی است که ماه‌ها قبل لو رفته است.

بزرگترین خبر مربوط به سری سوم دنیای ژوراسیک بازگشت شخصیت‌هایی است که طرفداران در سال ۱۹۹۳ عاشق آن‌ها شدند. دکتر الن گرانت، دکتر الی ساتلر، و دکتر ایان مالکولم برای اولین بار در این سه گانه حضور خواهند داشت، جز گلدبلوم که در سری قبل حضور افتخاری داشت. جیک جانسون و عمر سی هم در سری سال ۲۰۱۵ نقش‌هایشان را مجددا ایفا کردند.

اگر پرت راست گفته باشد که همه برمی‌گردند، این یعنی تعداد بیشتری به سری پایانی باز خواهند گشت حتی اگر نقش کوتاهی داشته باشند. ریچارد اتنبرو به طریقی در هر دو سری اول حضور داشت و لذا مجددا شاهد حضور او هستیم. شاید کودکان پارک ژوراسیک، لکس و تیم مورفی نیز بازگردند. یا حتی ری آرنولد بازگردد، هرچند شخصیت ساموئل ال جکسون در فیلم اورجینال کشته شد. اگر دنیای ژوراسیک ۳ واقعا بخواهد مانند پایان بازی عمل کند، دنیس ندری که سرنوشت‌اش در سه گانه اصلی نامشخص ماند، از دل جنگل می‌آید تا دنیا را از دست دایناسورها نجات دهد.

منبع: اسکرین رنت

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.