اد هلمز و رندال پارک در مجموعه True Story شبکه NBC

25 February 2020 - 22:00

طبق گزارش سایت خبری هالیوود ریپورتر، اد هلمز (Ed Helms) و رندال پارک (Randall Park) برای بازی در سریال True Story شبکه NBC، سریال کمدی که سلبریتی‌هایی را نشان می‌دهد که داستان‌های واقعی باور نکردنی می‌گویند، با هم همکاری می‌کنند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

مردیت آر (Meredith Ahr)، مدیر بخش NBC گفته:

سریال True Story ترکیب عالی از احساس، شوخ طبعی و ابتکار عمل است. معتقدیم این حقیقت می‌تواند عجیب‌تر از تخیل باشد و اد و رندال به واقعی تر شدن این داستان‌های فوق العاده کمک خواهند کرد.

در هر قسمت یک ساعته، هلمز و پارک با مردم درباره تجربه‌های غیر عادی زندگی‌شان صحبت می‌کنند. این داستان‌ها از طریق تصاویر دراماتیک گفته می‌شوند.
هلمز تهیه‌کننده اجرایی این سریال ۶ قسمتی است که براساس سریال استرالیایی True Story with Hamish & Andy است. سازندگان برنامه اصلی، تیم بارتلی (Tim Bartley)، همیش بلیک (Hamish Blake)، اندی لی (Andy Lee) و رایان شلتون (Ryan Shelton) این مجموعه را خواهند ساخت.

هلمز کمدی Rutherford Falls را در دست ساخت برای سرویس استریم NBC دارد.

بی صبرانه منتظر ساخت این مجموعه با راندال پارک هستم تا مهمان خانه‌های آمریکایی‌ها شویم. آن به شدت خنده دار و جالب است.

پارک نیز گفته:

خیلی خوشحالم که بخشی از این مجموعه هستم که سه فاکتور مورد علاقه من را دارد: داستان‌های عالی مردم واقعی، رفیقم اد هلمز و نیمکت‌ها.

هلمز را از سه گانه The Hangover و سریال The Office می‌شناسیم و پارک نیز در فیلم Ant Man & the Wasp و سریال Fresh Off the Boat بازی کرده است.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.