حضور کمیل نانجیانی در نقش اول فیلم مهیج سیاسی The Independent

25 February 2020 - 23:30

به گزارش سایت خبری هالیوود ریپورتر (Hollywood Reporter)، درحالی‌که شهرت کمیل نانجیانی (Kumail Nanjiani) به فعالیت در ژانر کمدی برمی‌گردد، او با امضای قرارداد برای بازی در فیلم مهیج و سیاسی موردانتظار The Independent (مستقل)، تنوعی در عرصه کاریش ایجاد کرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

داستان این فیلم، که توسط ایوان پارتر (Evan Parter) به رشته تحریر درآمده است و نامزد جایزه امی: ایمی رایس (Amy Rice) آن را کارگردانی می‌کند، در مورد یک روزنامه‌نگار ایده‌آلیست است که درست وقتی‌که نخستین کاندیدای مستقل قابل قبول ریاست جمهوری آمریکا برای پیروزی انتخاباتی از هرگونه اقدام و حرکتی منع می‌گردد، یک توطئه سیاسی مهم را کشف می‌کند.

بیان اوشی (Bian O’Shea) از طرف کمپانی فیلم‌سازی The Exchange در بیانیه‌ای گفت:

کمیل یک هنرپیشه درجه یک است که در تمام جهان معروف است و او اساس و بنیاد تیمی از بازیگران فوق‌العاده را تشکیل می دهد که ما برای اعلام سریع اسامیشان بسیار هیجان‌زده هستیم.

کمپانی The Exchange تأمین بودجه این فیلم را برعهده دارد و قرار است که آن را در همین هفته به خریداران در European Film Market در برلین معرفی نماید. پارتر به همراه برندگان جوایز امی: سم بیسبی (Sam Bisbee) و تئودورا دانلپ (Theodora Dunlap) از طرف کمپانی Park Pictures و ریان کانینگهام (Ryan Cunningham) از طرف کمپانی Anonymous Content از تهیه‌کنندگان این پروژه می‌باشند.

نانجیانی با سریال حقوقی Franklin & Bash (فرانکلین و بش) از شبکه TNT و همین‌طور فیلم موفق Silicon Valley (دره‌ی سیلیکون) ساخته مایک جاج (Mike Judge) و از شبکه HBO، از فعالیت در عرصه کمدی کمی فاصله گرفت. او با این دو پروژه، به سوی کمدی رمانتیک نیمه-بیوگرافی The Big Sick (بیمار بزرگ) در سال ۲۰۱۷ کشانده شد، که او و امیلی وی. گوردون (Emily V. Gordon) برای بهترین فیلم‌نامه اورجینال در این پروژه، نامزد جایزه اسکار شدند، اما این جایزه را به فیلم Get Out (برو بیرون)، ساخته جوردن پیل (Jordan Peele) باختند. و در آینده نیز شاهد حضور نانجیانی در کمدی اکشن رمانتیک The Lovebirds (مرغ عشق‌ها) در کنار ایسا رائی (Issa Rae) و هم‌چنین در ۲۵امین قسمت The Eternals (اترنالز)، در دنیای سینمایی مارول، خواهیم بود؛ که در این قسمت او را در نقش کینگو سانن خواهیم دید.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.