تی‌وی اسپات جدیدی از لایو اکشن Mulan منتشر شد

26 February 2020 - 10:00

والت دیزنی پیکچرز تی‌وی اسپات جدیدی از لایو اکشن بسیار مورد انتظار مولان به کارگردانی نیکی کارو (Niki Caro) منتشر کرده که دیالوگ و کلیپ جدیدی است که جنگجوی اصلی فیلم را در کمپ آموزشی نشان می‌دهد. این فیلم لی ییفی (Liu Yifei) و دانی ین (Donnie Yen) را در اختیار دارد. شما خوانندگان عزیز سینما فارس می‌توانید این ویدئو را در انتهای خبر مشاهده کنید.

وقتی امپراطور چین اعلام کرد یک مرد از هر خانواده باید به ارتش امپراطوری خدمت کند تا از کشور در برابر متجاوزین شمالی دفاع شود، هوا مولان، دختر بزرگ جنگجوی با افتخاری، جا پای پدرش گذاشت. او خود را شبیه مردها کرد و در هر قدم مورد آزمایش قرار گرفته و باید قدرت درونی و پتانسیل واقعی‌اش را افزایش دهد. این داستان حماسی است که او را به جنگجوی با افتخاری تبدیل می‌کند و برای او احترام یک ملت و غرور پدرش را به ارمغان می‌آورد.

این فیلم به کارگردانی نیکی کارو با فیلم‌نامه‌ای از ریک جافا (Rick Jaffa) و آماندا سیلور (Amanda Silver) و الیزابت مارتین (Elizabeth Martin) و لورن هینگ (Lauren Hynek) براساس شعر روایی The Ballad of Mulan ساخته می‌شود.

علاوه بر لی، دانی ین (Donnie Yen) مشاور مولان، تانگ، یوسون ان (Yoson An) دوست و عشق مولان، چن هانگویی، جیسون اسکات لی (Jason Scott Lee)، جنگجو هان، بوری خان، گانگ لی (Gong Li)، جادوگر تبهکار، زیان لنگ، تزی ما (Tzi Ma)، پدر مولان، هاو ژو و جت لی (Jet Li)، امپراطور، هستند. جیمی وانگ (Jimmy Wong)، دوآ موآ (Doua Moua) و چن تانگ (Chen Tang) سربازان مولان؛ لینگ، پو و یاو هستند.

مولان ۲۷ مارس ۲۰۲۰ (۸ فروردین ۹۹) اکران می‌گردد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.