تاریخ پخش فیلم Parasite در آمریکا از شبکه Hulu اعلام شد

26 February 2020 - 11:30

فیلم برنده اسکار، Parasite (انگل) بطور انحصاری و طی قراردادی با استودیو Neon از چهارشنبه ۸ آوریل (۲۰ فروردین)، روی آنتن شبکه Hulu می‌رود. این شبکه این خبر را از طریق اکانت توییتر خود تایید کرده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم بعد از بردن ۴ اسکار از جمله جایزه بهترین کارگردانی برای بونگ جون هو (Bong Joon Ho) و بهترین فیلم‌نامه اصلی و بهترین فیلم بین‌المللی و بهترین فیلم، بیشترین فروش دیجیتالی را از آن خود کرد.

فیلم Parasite درباره دو خانواده پارک و کیم است که یکی ثروتمند و یکی هوشمند است. اینکه پای شانس در میان است یا سرنوشت، این دو خانواده دور هم جمع می‌شوند و خانواده کیم به فرصت طلایی دست می‌یابد. بچه های خانواده کیم خودشان را معلم خصوصی و هنر درمان به خانواده پارک معرفی می‌کنند. خیلی زود ارتباط سیمبیوتیکی بین دو خانواده شکل می‌گیرد. خانواده کیم خدمات لاکچری ارائه می‌دهند در حالیکه خانواده پارک در پول غلت می‌زند. وقتی عامل انگلی، آسایش تازه بدست آمده خانواده کیم را تهدید می‌کند، جنگ غیر قابل کنترل و وحشیانه ای شکل می‌گیرد که اکوسیستم شکننده و ضعیف خانواده‌های کیم و پارک را تهدید می‌کند.

فیلم انگل داستان عجیبی درباره دو خانواده با دنیاهای جدا از هم است و واقعیت محرز دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم را نشان می‌دهد. این فیلم بازیگرانی همچون سانگ کانگ هو (Song Kang Ho)، لی سان-کیون (Lee Sun-Kyun)، چو یو-جونگ (Cho Yeo-Jeong)، چویی وو-شیک (Choi Woo-Shik)، پارک سو-دم (Parl So-Dam) و چانگ های-جین (Chang Hyae-Jin) را در اختیار دارد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.