نتفلیکس سریال Atypical را برای فصل چهارم و پایانی تمدید کرد

26 February 2020 - 12:30

نتفلیکس سفارش ساخت فصل چهارم سریال Atypical (غیرمعمولی) را در قالب ۱۰ قسمت داده است. و این فصل، فصل پایانی این سریال تحسین شده از نگاه منتقدین خواهد بود، سریالی که توسط خالق و تهیه‌کننده اجرایی: روبیا راشید (Robia Rashid) و کارگردان و تهیه‌کننده اجرایی: سث گوردون (Seth Gordon) ساخته شده است. این فصل، تقریباً چهار ماه پس از انتشار فصل سوم سریال خواهد آمد و تا سال ۲۰۲۱ هم اکران نخواهد شد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

از هزاران سریال کمدی اورجینالی که نتفلیکس در طول این ۵ سال گذشته منتشر کرده است، فقط تعداد اندکی از آن‌ها به فصل چهارم رسیده‌اند، و سریال Atypical نیز یکی از آن معدود سریال‌ها می‌باشد. سریال‌های دیگر این لیست خیلی کوتاه عبارت‌اند از: Grace and Frankie (گریس و فرانکی)، The Unbreakable Kimmy Schmidt (کیمی اشمیت شکست‌ناپذیر)، Fuller House (خانه فولر)، و The Ranch (مزرعه).

قصه سریال Atypical، که از کمپانی Sony Pictures TV می‌آید، یک قصه رو به تکوین است که به روایت داستان پسر ۱۹ ساله ای به نام سم (با بازی کر گیلکریست (Keir Gilchrist)) می‌پردازد که در طیفی از اوتیسم قرار دارد و به دنبال عشق و استقلال است. درحالی‌که سم در مسیر خودکاوی درگیر ماجراهای بامزه و احساساتی خودش است، بقیه اعضای خانواده‌اش باید هریک با تغییرات پیش‌آمده در زندگی‌های خودشان نیز دست و پنجه نرم کنند، همان‌طور که همگی آن‌ها با تم اصلی سریال که این سؤال را می‌پرسد که “اصلا نرمال بودن یعنی چه؟” درگیر هستند.

راشید گفت:

از این‌که در حال ساخت فصل چهارم Atypical هستیم، بسیار هیجان‌زده هستم. و درحالی‌که بسیار ناراحتم که به پایان سریال نزدیک می‌شویم، اما از این‌که توانسته‌ایم چنین داستانی را ارائه دهیم بسیار شکرگزار خدا هستم. طرفداران ما، حامیان خوب و پر شور و شوق این سریال نیز بوده‌اند. از همه شما سپاسگزارم که این‌قدر از صدا و نقطه‌نظر و قصه‌های سم و تمام اعضای خانواده گاردنر استقبال نموده‌اید. من امیدوارم که تأثیر و یادگار Atypical این بوده باشد که باعث شود باز هم صداهای ناشنیده دیگری شنیده شوند و حتی پس از پایان سریال، باز هم بتوانیم به گفتن قصه‌های بامزه و عاطفی از نقطه‌نظرات پنهان دیگر ادامه دهیم.

خالق و فیلم‌نامه‌نویس این سریال راشید است. و تهیه‌کنندگان اجرایی آن عبارت‌اند از: راشید، مری روهلیچ (Mary Rohlich)، و سث گوردون. سریال Atypical توسط کمپانی Sony Pictures Television به همراه کمپانی‌های Exhibit A و Weired Brain Inc، برای شبکه تفلیکس، تهیه می‌شود.

در فصل سوم Atypical می‌بینیم که سم سال اول دانشکده را آغاز می‌کند و با این چالش که موفقیت چه معنایی برای او می‌تواند داشته باشد روبه‌رو می‌شود، درحالی‌که سعی می‌کند خودش را با تغییرات بزرگسالی و بلوغ نیز وفق بدهد. جنیفر جیسون لی (Jennifer Jason Leigh) نقش مادر سم یعنی السا را بازی می‌کند، که او هم همان‌طور که بچه‌هایش بزرگتر و مستقل‌تر می‌شوند، به فرآیند خودکاوی خودش ادامه می‌دهد. مایکل راپاپورت (Michael Rapaport) نقش پدر سم، دو، را ایفا می‌کند، و بریگت لاندی-پاین (Brigette Lundy-Paine) نیز در نقش خواهر سم، کیسی، ظاهر می‌شود.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.