مایکل روکر به سریال The President Is Missing پیوست

27 February 2020 - 10:00

مایکل روکر (Michael Rooker) در سریال درام The President Is Missing از شبکه‌ی Showtime مقابل دیوید اویلوو (David Oyelowo) به ایفای نقش خواهد پرداخت. قسمت نخست این سریال بر اساس رمانی به همین نام نوشته‌ی رئیس‌جمهور بیل کلینتون (Bill Clinton) و جیمز پترسون (James Patterson) است که تولید آن توسط کریستوفر مک‌کواری (Christopher McQuarrie) و آنتونی پکهام (Anthony Peckham) آغازشده است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

در قسمت نخست The President Is Missing می‌بینیم که وقتی رئیس‌جمهور جیلین استراد ناپدیدشده است، معاون اول او یعنی جیمز مارتین با بازی اویلوو وظیفه‌ی ریاست جمهوری را عهده‌دار می‌شود. او دراین‌بین متوجه توطئه‌ای جهانی می‌شود که در هردو سوی داخل و خارج از کاخ سفید جریان دارد. حین اینکه دوستان و دشمنان بسیاری در حال حمله به او هستند، او مجاب به گرفتن تصمیمی دشوار می‌شود: سر فروآورد و از دستورات و خواسته‌های حزب پیروی کند و زنده بماند، یا مطابق ندای وجدانش عمل کند و به ایستادگی بپردازد.

روکر نقش گرگ پارکس، مأمور ویژه‌ی حفاظت از رئیس‌جمهور را ایفا می‌کند. این وظیفه‌ی دشوار، پارکس را موجب می‌کند تا چیزی بیش از یک جنگجو باشد.

علاوه بر اویلوو و روکر، ژانت مک‌تیر (Janet McTeer)، پل ادلستاین (Paul Adelstein)، مدینا سنگهور (Medina Senghore) و جینا گالگو (Gina Gallego) دیگر بازیگران این سریال هستند.

کریستوفر مک‌کواری و هدر مک‌کواری (Heather McQuarrie)، پکهام، کلینتون، پترسون، بیل رابینسون (Bill Robinson)، لئوپولدو گوت (Leopoldo Gout) و اویلوو تهیه‌کنندگان اجرایی The President Is Missing هستند. پکهام نگارش فیلم‌نامه‌ی این اقتباس را بر عهده دارد.

روکر که برای ایفای نقش در مجموعه‌های Guardians of the Galaxy و The Walking Dead شناخته می‌شود، پیش‌تر فیلم‌برداری نقشی اصلی در فیلم The Suicide Squad به کارگردانی جیمز گان (James Gunn) و همچنین تولید Fast and Furious 9 را به‌پایان رسانده است. در تلویزیون نیز او اخیراً در قسمت نخست Dark Tower به ایفای نقش پرداخته بود. نام او در میان بازیگران سریال True Detective نیز به چشم می‌خورد.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.