مذاکرات اولیه جیمز منگولد برای کارگردانی فیلم Indiana Jones 5

26 February 2020 - 23:30

جیمز منگولد (James Mangold) در حال مذاکرات اولیه برای کارگردانی فیلم Indiana Jones 5 «ایندیانا جونز ۵» به جای استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

هریسون فورد (Harrison Ford) برای آخرین بار در نقش این شخصیت محبوب حضور پیدا می‌کند. هنوز مشخص نیست آیا این تغییر کارگردان باعث تاخیر در تولید این فیلم خواهد شد که قرار بود از تابستان آینده آغاز شود یا خیر.

ابتدا قرار بود فیلم Indiana Jones 5 در تاریخ ۱۹ ژوئیه ۲۰۱۹ اکران شود، اما اکران آن به ۱۰ ژوئیه ۲۰۲۰ موکول شد. وقتی جاناتان کاسدان (Jonathan Kasdan) برای بازنویسی فیلمنامه نوشته شده توسط دیوید کوئپ (David Koepp) استخدام شد، دیزنی بار دیگر تاریخ اکران این فیلم مورد انتظار را به ۹ ژوئیه ۲۰۲۱ تغییر داد.

اسپیلبرگ تصمیم گرفته کارگردانی این فیلم را به کارگردان جوانتری بسپارد تا رویکرد جدیدی را وارد فرنچایز کند. Indiana Jones 5 به اولین فیلم در این فرنچایز ۳۹ ساله تبدیل خواهد شد که کسی غیر از اسپیلبرگ کارگردانی آن را برعهده دارد.

اسپیلبرگ فعلا مشغول ساخت فیلم جدیدش West Side Story «داستان وست ساید» با بازی انسل الگورت (Ansel Elgort) است که ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ اکران خواهد شد.

منگولد به تازگی کارگردانی فیلم موفق Ford v Ferrari «فورد در برابر فراری» را برعهده داشته که نامزد بهترین فیلم اسکار هم شد. او سه سال پیش هم کارگردانی فیلم کامیک بوکی Logan «لوگان» را برعهده داشت که نامزدی بهترین فیلمنامه اقتباسی را برای او به ارمغان آورد.

منبع:‌ Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.