جاش برولین به سریال درام Outer Range پیوست

27 February 2020 - 12:00

جاش برولین (Josh Brolin) به عنوان ستاره سریال درام رمزآلود شبکه آمازون، “خارج از محدوده” (Outer Range) به تلویزیون باز می‌گردد. بر اساس قرارداد امضا شده، برولین از جانب Plan B Entertainment متعلق به برد پیت (Brad pitt) تهیه‌کننده اجرایی این سریال از نمایشنامه نوشته برایان واتکینز (Brian Watkins)، خواهد بود. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این سریال ساخت واتکینز، داستان رویال ابوت با بازی برولین را دنبال می‌کند. یک مزرعه دار اهل وایومینگ که در تلاش است تا خانواده و روش زندگی خود را حفظ کند، که پس از کشف یک راز غیرقابل توصیف در زمینش، باید با ناشناخته‌ها کنار بیاید. واتکینز و برولین در کنار زو بورو (Zev Borow)، هیثر ری (Heather Rae) و Plan B Entertainment تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هستند. این اولین پروژه پس از قرارداد بلندمدت Amazon با کمپانی Plan B به حساب می‌آید.

پس از این پروژه، برولین در فیلم تپه (Dune) به کارگردانی دنیس ویلنوو (Denis Villeneuve) و اقتباسی از اثر علمی تخیلی فرانک هربرت (Frank Herbert) و متعبق به استودیوهای Warner Bros و Legendary حضور خواهد داشت. وی اخیراً کار خود را در فیلم روز پرچم (Flag Day) ساخته‌ی شان پن (Sean Penn) و در مقابل پن و مایلز تلر (Miles Teller) به اتمام رساند. برولین در آینده در نقش کابل و در اسپین‌آف فرنچایز ددپول (Deadpool) با نام نیروی ایکس (X-Force) ظاهر می‌شود.

آخرین نقش اصلی ایفا شده توسط برولین در تلویزیون در سریال آقای استرلینگ (Mister Sterling) شبکه NBC و در سال ۲۰۰۳ بوده است. از آن به بعد تمرکز برولین روی فیلم‌های سینمایی بوده تا اینکه برای فیلم شیر (Milk) موفق به کسب نامزدی جایزه‌ی اسکار شد. او مشغول تولید سریالی احتمالی و بدون عنوان در Hulu است.

سریال خارج از محدوده اولین سریال ساخته شده توسط واتکینز و بورو خواهد بود. آخرین نمایشنامه نوشته واتکینز یعنی نمایشنامه افسانه (Epiphany) پس از آغاز در تابستان سال گذشته، پاییز امسال در مرکز تئاتر لینکلن دیده شده است. بورو نیز در حال ساخت اقتباسی از فیلم قتل بنگوین اسپرج (The Assassination of Bangwain Spurge) برای استودیوهای HeyDay و Annapurna بوده و قرار است تهیه‌کنندگی اجرایی فیلم فرا بنفش (Ultraluminous) را نیز همراه استیون سودربرگ (Steven Soderbergh) و جنیفر فاکس (Jennifer Fox) و کمپانی Platform One Media برعهده گیرد.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.