عنوان سری سوم Jurassic World منتشر شد

27 February 2020 - 14:30

لحظات پایانی فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom سال ۲۰۱۸ حاکی از این بود که دایناسورها زمین را به ارث می‌برند. حالا عنوان جدید سری سوم فیلم مهر تصدیق این تصور است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

کالین ترورو (Colin Trevorrow) تصویری از روز اول فیلم‌برداری منتشر کرده که سری سوم دنیای ژوراسیک را Jurassic World: Dominion می‌نامد.

کریس پرت (Chris Pratt) بدنبال آن تعریف دیکشنری از این لغت را آورده: ۱. کنترل یا حکمرانی ۲. تلاش انسان برای حکومت بر طبیعت.

پرت و برایس دالاس هاوارد (Bryce Dallas Howard) به این سری باز می‌گردند. این سری بازیگرانی همچون جف گلدبلوم (Jeff Goldblum) در نقش دکتر ایان ملکوم، لورا درن (Laura Dern) در نقش دکتر الی ساتلر و نیل در نقش دکتر الن گرانت را در اختیار دارد. جیک جانسون (Jake Johnson)، عمر سای (Omar Sy)، مامودو آتی (Mamoudou Athie) و دوواندا وایز (DeWanda Wise) دیگر بازیگران این سری خواهند بود.

امیلی کارمیچال (Emily Carmichael) این فیلم را به همراه ترورو قلم زده که کارگردان ریبوت ۲۰۱۵  فرنچایز و نویسنده Fallen Kingdom بوده است. ترورو و درک کانولی (Derek Connolly) داستان را نوشتند. ترورو به طور مشترک با استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) این سری را تولید می‌کند. فرانک مارشال (Frank Marshall) و پت کرولی (Pat Crowley) نیز دیگر تهیه‌کنندگان کار هستند.

استودیو یونیورسال و Amblin Entertainment، یازده ژوئن ۲۰۲۱ را برای اکران سری سوم دنیای ژوراسیک در نظر گرفته اند.

منبع: ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.