ملیسا لئو و زازی بیتز به Shelter پیوستند

27 February 2020 - 15:00

ملیسا لئو (Melissa Leo)، بازیگر برنده اسکار و زازی بیتز (Zazie Beetz)، بازیگر فیلم‌های جوکر و آتلانتا در درام Shelter بازی خواهند کرد. جن گربر (Jen Gerber) این فیلم را با فیلم‌نامه‌ای از دیوید رایدال (David Rysdahl)، که یکی از بازیگران فیلم در نقش پدر مشکل داری که با دختر عجیب و غریبش بعد از بی‌خانمان شدن بخاطر طوفان زمستانی دوباره ارتباط برقرار می‌کند، کارگردانی می‌کند. این دو که از یافتن پناهگاهی ناامید هستند، به خانه مادرش در منطقه روستایی مینسوتا باز می‌گردند، جایی که تظاهر به مریضی می‌کنند تا بتوانند به سرعت دوباره روی پای خود بایستند. هالا فینلی (Hala Finley) بازیگر نقش دختر است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

جیسون مایکل برمن (Jason Michael Berman) از کمپانی Mandalay Pictures) و مارک برگر (Mark Berger) از Play Hooky Productions) به همراه بردلی پیلز (Bradley Pilz) و داتاری ترنر (Datari Turner) تولید کنندگان فیلم هستند. سم راکول (Sam Rockwell)، بیتز و ویل رینور (Will Raynor) تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه می‌باشند. این فیلم در New Ulm فیلمبرداری می‌شود.

گربر درباره این پروژه گفته:

زمانی که این کشور بخاطر سیاست تقسیم شد، خوشحال شدم که می‌توانم با بازیگران و عوامل فیلم فوق‌ العاده‌ای کار کنم تا داستانی درباره بخشش و امید به تصویر بکشم.

برمن و برگر افزوده اند:

پروژه Shelter فیلم‌نامه‌ای است که احساس عمیق و تم‌های جهانی دارد و ما را به بخشی از کشور می‌برد که اغلب در فیلم نشان داده نشده‌اند. وقتی فیلم‌نامه را خواندیم، می‌دانستیم پروژه خاصی است که باید در ساخت آن مشارکت داشته باشیم.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.