انتشار اولین عکس از تام کروز در صحنه فیلم‌برداری مومیایی

2 August 2016 - 15:07

تام کروز عکسی از سر صحنه ی فیلمبرداری مومیایی (The Mummy) منتشر کرده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید. زمانی را به خاطر بیاورید که حضور یک سوپر استار هالییودی در یک فیلم منجر به موفقیت قطعی فیلم در گیشه می‌شد. زمان می‌گذرد و بر همین اساس کمپانی Universal به ستاره‌ای با محبوبیت فوق‌العاده نیاز دارد تا موفقیت فیلم بازسازی شده‌ی مومیایی (The Mummy) را تضمین کند. به نظر این استودیو شخص مورد نظر خود را پیدا کرده است: تام کروز! عکس جدیدی از صحنه ی فیلمبرداری مومیایی منتشر شده است که در آن تام کروز را را با عوامل می‌بینیم.

در زیر می‌توانید این عکس را مشاهده کنید:

coh-evmusayix27-jpg-large

در این عکس همچنین ما افرادی نظیر جک جانسون و کورتنی بی والیس همکاران بازیگر کروز را می‌بینیم. مراحل تولید این پروژه هم‌اکنون در نیمبیا در آفریقا در حال طی شدن هستند و مشخصا اعضای گروه فیلم‌برداری تا به حال حسابی گرد و خاک خورده‌اند!

البته این عکس اطلاعات زیادی از فیلمنامه مومیایی در اختیار ما قرار نمی‌دهد اما از هم‌اکنون می‌توانیم حدس بزنیم که این نسخه از مومیایی با نسخه‌های قبلی خود چقدر تفاوت دارد. در حالی که این فیلم همچنان با نسخه‌هایی که کار برندن فریزر بودند شباهت‌هایی دارد (همچون دنبال کردن داستان باستان‌شناسان و سربازانی که در حین اکتشاف و غارنوردی در صحرای مصر هستند) قسمت جدید این سری در موقعیت زمانی عصر حاضر اتفاق می‌افتد. از لباس‌هایی که بازیگران در این فیلم پوشیده‌اند می‌شود حدس زد که هنگامی‌که مومیایی رها شود آن‌ها از تکنولوژی‌های به روز تری برای مبارزه با وی بهره‌مند خواهند بود.

البته سخت است که از این تغییر مخصوص شگفت زده شویم چرا که اگر تنها یک چیز باشد که تام کروز در آن مهارت داشته باشد آن یک توانایی از صحنه‌های پر زد و خورد و اشکن‌های پر حجم متوالی است. مسئله ی دیگری که در مورد این فیلم نامعلوم باقی می‌ماند این است که این فیلم چگونه در دنیای هیولاهای Universal ادغام خواهد شد. شرکت Universal بدونِ هیچ‌گونه لاپوشانی از علاقه خود مبنی بر کنار هم قراردادن هیولاهای خود در دنیایی واحد و برروی پرد‌ ی بزرگ سینما صحبت کرده است. همانند کاری که مارول با انتقام‌جویان یا DC با لیگ عدالت می‌کند. البته مسلماً این کار بسیار مشکل است چرا که آنها باید شخصیت تام کروز از سری مومیایی را با شخصیت هایی همچون دراکولا (Dracula) یا مرد گرگ نما (The Wolfman) رو به رو کنند! دانستن اینکه چطور Universal می‌خواهد این کار را انجام دهد بسیار شگفت انگیز خواهد بود.

سینماگیمفا اطلاعات بیشتری را در آینده از این فیلم در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد. بازسازی این فرنچایز هیولایی در تاریخ نهم ژوئن ۲۰۱۷ (۲۷ مرداد ۱۳۹۶) راه خود را به سوی سینماها پیدا خواهد کرد.

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.