یکی از شخصیت‌های اصلی فیلم Green Lantern شاید در Justice League حضور داشته‌باشد

20 November 2016 - 23:00

سه فیلم اول DC که برای خلق دنیای گسترده در سینما ساخته شدند و به نوعی شالوده آن را بنا نهادند، شکافی عمیق بین طرفداران و منتقدان به وجود آوردند ولی به هر حال نمی‌توان موفقیت آنها را در گیشه انکار کرد. این سه فیلم در مجموع ۲٫۲ میلیارد دلار فروختند که این رقم برای شروع یک فرنچایز به هیچ وجه بد نیست. حال استودیوی بردران وارنر قصد دارد در فیلم‌های پیش روی خود، علاوه بر تداوم موفقیت در گیشه، نظر منتقدان را نیز به نحوی به سمت خود جلب کند. با سینماگیمفا همراه باشید.

به گزارش The Wrap، در بین بازیگران فیلم Justice League «لیگ عدالت» علاوه بر گروه اصلی قهرمانان (بتمن، واندروومن، فلش، سایبورگ و آکوامن)، یکی از شخصیت‌های اصلی فیلم Green Lantern Corps نیز حضور خواهد داشت و این حضور در «سکانسی کلیدی» اتفاق خواهد افتاد. البته با توجه به حضور Green Lantern Corps در تقویم پخش بردران وارنر به هر حال نیاز بود تا این فیلم یا یکی از شخصیت‌هایش، برای اولین بار به نوعی معرفی شود.

با توجه به این که در گزارش به «سکانسی کلیدی» اشاره شده‌است، بعید است که این معرفی همانند معرفی شخصیت‌های فلش، آکوامن و سایبورگ در فیلم Batman V Superman باشد و انتظار می‌رود این حضور، تاثیری مهم بر روی روند داستان داشته‌باشد. به هر حال این معرفی هر چقدر هم کوتاه باشد، خبری مهم برای فیلم است که هنور به صورت رسمی مورد تایید قرار نگرفته‌است.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    شایعه جدید: اونجرز علیه ایکس من توی برنامه تولید اومده. ظاهرا فاکس و مارول، مثل سونی و مارول به توافق رسیدن.