همکاری ایوا دوورنی و ویکتوریا ماهونی در سریال علمی تخیلی Dawn

27 February 2020 - 20:00

ایوا دوورنی (Ava DuVernay) یکی از فیلمسازان مستعد کنونی است که تمرکز آثارش بین نمایش وقایع دنیای واقعی و فانتزی‌های رویایی نوسان دارد. او حالا قصد دارد در سریال علمی تخیلی Dawn محصول آمازون این دو ژانر را با هم ترکیب کند. البته این بار ویکتوریا ماهونی (Victoria Mahoney) هم به دوورنی کمک خواهد کرد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

رمان اصلی نوشته اکتاویا باتلر (Octavia E. Butler) یک سری رمان سه قسمتی است. این رمان‌ها داستان زنی سیاهپوست به نام لیلیث لایپو را دنبال می‌کنند که توسط یک نژاد بیگانه که پس از آخرالزمان هسته‌ای به قدرت رسیده‌اند اسیر می‌شود. لیلیث که با نژاد بیگانه صلح برقرار کرده، یاد می‌گیرد چطور زندگی بهتری داشته باشد و چطور نسل بشریت را دوباره احیا کند.

ماهونی اولین زنی است که کارگردانی بخشی از یک فیلم Star Wars «جنگ ستارگان» را برعهده داشته است. او هشت سال پس از ساخت اولین فیلمش به نام Yelling to the Sky «فریاد بر آسمان»، کارگردان واحد دوم فیلم Rise of Skywalker «خیزش اسکای‌واکر» بود. او همچنین کارگردانی اپیزودهایی از سریال‌های Grey’s Anatomy «آناتومی گری»، Lovecraft Country و Claws را برعهده داشته است.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.