اریک بانا فیلمی براساس زندگی قهرمان موتور سواری دنیا می‌سازد

27 February 2020 - 20:30

اریک بانا (Eric Bana) فیلمی براساس مایک هیلوود (Mike Hailwood)، یکی از بزرگترین موتور سواران تاریخ، کارگردانی و در آن بازی می‌کند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

بانا فیلم‌نامه کار را نوشته و آن را بطور مشترک با رابرت کانولی (Robert Connolly) کارگردانی می‌کند و خودش نقش هیلوود را ایفا می‌کند. کمپانی Pick Up Truck Pictures بانا و Arenamedia کانولی حق ساخت داستان هیلوود را از خانواده‌اش خریده‌اند و فیلم‌نامه را براساس بازگشت هیلوود به مسابقه Isle of Man در سال ۱۹۷۸ بعد از وقفه ۱۱ ساله می‌نویسد.

پلاین هیلوود (Pauline Hailwood)، همسر مایک و دیوید هیلوود (David Hailwood)، پسر او، طی بیانیه‌ای اذعان داشتند:

به شدت خوشحالیم که اریک بانا و رابرت کانولی داستان مایک درباره بازگشت تاریخی او به دور مسابقات را در قالب فیلم می‌سازند. بسیار خوشحالیم که اریک بانا نقش مایک را ایفا می‌کند، بازیگری که احساس و دانش زیادی درباره موتور سواری، حرفه مایک و خود او، دارد.

مایک بعد از بردن مسابقه Isle of Nan یکی از بزرگترین موتور سواران تاریخ شد و در اوج حرفه کاری‌اش در سال ۱۹۶۷ بازنشسته شد و در سال ۱۹۸۱ در سن ۴۰ سالگی فوت کرد.

بانا و کانولی مجددا بعد از پروژه The Dry، فیلمی براساس رمان جین هارپر با همین نام و با بازی بانا، با هم کار خواهند کرد.

بانا، سال ۲۰۰۹ با مستند Love the Beast کار کارگردانی خود را آغاز کرد که در آن درباره عشق خود به موتور سواری و علاقه‌اش به اولین کارش گفته است.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.