کری الوز و کیتی اسلتون و چندین بازیگر دیگر به فیلم Shrine پیوستند

28 February 2020 - 12:00

به تازگی استودیو Screen Gems نام بازیگران اصلی اضافه شده به فیلم فراطبیعی و ترسناک معبد (Shrine) را همزمان با شروع تولید در ایالت ماساچوست اعلام کرده است. علاوه بر جافری دین مورگان (Jeffrey Dean Morgan) که پیش از این حضورش اعلام شده بود، کیتی اسلتون (Katie Aselton)، ویلیام سدلر (William Sadler)، دیگو مورگادو (Diogo Morgado)، کریکت براون (Cricket Brown)، مارینا مازپا (Marina Mazepa)، کریستین آدامز (Christine Adams)، بیتس وایلد (Bates Wilde) و کری الوز (Cary Elwes) نیز به لیست بازیگران فیلم اضافه شده‌اند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

اسلتون جایگزین جردنا بروستر (Jordana Brewster) شده است که مجبور شد از این پروژه به دلیل درگیری‌های زمان بندی در برنامه‌های تولید خارج شود.

ایوان اسپیلوتوپولوس (Evan Spiliotopoulos) کارگردان این فیلم با فیلمنامه‌ی نوشته‌ی خودش و اقتباس از رمان پرفروش جیمز هربرت (James Herbert) است.

این فیلم در رابطه با خبرنگاری بی اعتبار است که مجموعه‌ای از معجزه‌ها را در شهری کوچک به نام New England می‌یابد و از آنها برای اعتبار بخشیدن و نجات خود استفاده می‌کند اما نمی‌داند که این معجزه‌ها ممکن است ریشه‌ی تاریکتری داشته باشند.

سم رایمی (Sam Raimi) و راب تپرت (Rob Tapert) از جانب استودیو Ghost House Picture تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.

گفتنی است پیش از این اسلتون در فیلم‌های “فریبی” (The Freebie) و “لیگ” (The League)، سدلر در فیلم‌های “بیل و تد در مقابل موسیقی قرار می‌گیرند” (Bill & Ted Face the Music) و “قدرت” (Power)، مورگادو در فیلم‌های “فرزند خدا” (Son of God) و “قاتل” (The Killer)، مازپا در فیلم “بدخیم” (Malignant)، آدامز در “صاعقه سیاه” (Black Lightning) و الوز در فیلم‌ “خانم میزل شگفت انگیز” (The Marvelous Mrs. Maisel) و سریال “چیزهای عجیب” (Stranger Things) حضور داشته‌اند.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.