کارگردان فیلم لایو اکشن Winnie The Pooh مشخص شد

21 November 2016 - 09:00

کمپانی دیزنی با هدفی مشخص در حال تبدیل انیمیشن‌های محبوب خود به فیلم‌های لایو اکشن است و شخصیت محبوب Winnie the Pooh از این قاعده مستثنی نیست. بله، همان خرس دوست داشتنی که در جنگل ۱۰۰ Acre Wood زندگی می‌کند و علاقه‌ی شدید به عسل دارد. جدا از حضور آلکس راس پری (Alex Ross Perry) به عنوان نویسنده، خبر دیگری در مورد این پروژه وجود نداشت، تا اینکه به تازگی مشخص شد کارگردان فیلم World War Z شخص اول در ساخت این فیلم خواهد بود. با سینماگیمفا همراه باشید.

به گزارش هالیوود ریپورتر، مارک فاستر (Marc Forster) توسط دیزنی به کار گرفته شده‌است تا فیلمی پیرامون شخصیت وینی بسازد که نام آن Christopher Robin خواهد بود. در کنار انتشار این خبر داستان کلی فیلم نیز منتشر شده‌است. همه ما شخصیت کریستوفر رابین را به خاطر داریم، پسر بچه‌ای که در جنگل ۱۰۰ Acre Wood زندگی می‌کند. این فیلم داستان این شخصیت را در بزرگسالی دنبال می‌کند که تخیلات کودکی را کنار گذاشته و حال تبدیل به بیزنس‌منی شده‌است که کار خود را در مقابل همسر و دخترش در اولویت قرار داده‌است. درست در همین زمان وینی وارد زندگی او می‌شود و از کریستوفر می‌خواهد تا در پیدا کردن دوستانش به او کمک کند. در ادامه گزارش آمده‌است که فیلم دارای «المان‌های قوی در رئالیسم جادویی» خواهد بود که هدف اصلی آن به نمایش گذاشتن «سفری احساسی» آمیخته با «ماجراجویی دلچسب» است.

می‌دانیم که کریستوفر در این فیلم با حیوانات جنگل در قالب جلوه‌های ویژه تعامل خواهد داشت و با توجه به داستان کلی مشخص است که فیلم برای تمام سنین مناسب است و داستان ریشه‌ای بی‌آلایش وینی در کنار مشکلات واقعی کریستوفر تلیفیقی جذاب برای این تناسب خواهد بود. پیش بینی سرنوشت فیلم از نظر موفقیت موضوعی است که نیاز به زمان دارد ولی حداقل می‌توان گفت که فیلم در حال حرکت به جهتی مناسب است.

منبع: CinemaBlend

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.