لیو شرایبر و سوزی ابرومیت به ویل اسمیت در فیلم King Richard پیوستند

28 February 2020 - 13:30

به گزارش سایت خبری Deadline، سوزی ابرومیت (Susie Abromeit) و لیو شرایبر (Liev Schreiber) آخرین بازیگران اضافه شده به فیلم پادشاه ریچارد (King Richard) ساخته‌ی استودیو Warner Bros هستند. این دو به ویل اسمیت (Will Smith) در فیلمی پیوستند که داستان ریچارد ویلیامز، پدر اسطوره‌های تنیس یعنی ونوس و سرنا ویلیامز را نشان می‌دهد که نقش آنها توسط سانیا سیدنی (Saniyya Sidney) و دمی سینگلتون (Demi Singleton) ایفا خواهد شد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

شرایبر قرار است در نقش مربی تنیس در زندگی واقعی، پل کوهن، که با افسانه هایی مانند جان مک کنرو، پیت سامپراس و دیگران کار کرده است، ظاهر شود. ابرومیت در نقش رابین فین، گزارشگر نیویورک تایمز ظاهر می‌شود. رینالدو مارکوس گرین (Reinaldo Marcus Green) برای فیلمی که توسط زاک بیلین (Zach Baylin) نوشته شده، در صندلی کارگردانی خواهد نشست. این یک داستان واقعی از ریچارد، پدر آهنین و پر اراده ونوس و سرنا ویلیامز است که قصد داشت دختران خود را به عنوان بزرگترین تنیسورهای دنیا بزرگ کند.

شرایبر، که به تازگی فصل آخر ری داناوان (Ray Donovan) شبکه Showtime را به اتمام رسانده را می توان در آینده‌ای نزدیک در فیلم جدید وس اندرسون (Wes Anderson) یعنی اعزام فرانسوی (The French Dispatch) مشاهده کرد. وی توسط UTA و Untitled Entertainment مورد حمایت قرار می‌گیرد.

ابرومیت نیز پیش از این در سریال جسیکا جونز (Jessica Jones) و فیلم داروی شیکاگو (Chicago Med) حضور داشته است. شرکت‌های Innovative Artists و Industry Entertainment حامیان وی هستند.

پادشاه ریچارد، تولید مشترک Westbrook Studios و Star Thrower بوده و توسط تیم وایت (Tim White)، ترور وایت (Trevor White) و جیمز لسیتر (James Lassiter)  تهیه شده و آلن مندلبوم (Allan Mandelbaum)، جیدا پینکت اسمیت (Jada Pinkett Smith) و کیلب پینکت (Caleb Pinkett) تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم هستند. پیتر داد (Peter Dodd) بر این پروژه نظارت می‌کند. این فیلم برای تاریخ ۲۵ نوامبر (۵ آذر ۱۳۹۹) برنامه ریزی شده است.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.