لتیتیا رایت در فیلم The Silent Twins بازی می‌کند

28 February 2020 - 23:00

لتیتیا رایت (Letitia Wright) بازیگر فیلم‌های Black Panther و Black Mirror نقش اصلی دیگری را ایفا خواهد کرد. این ستاره انگلیسی قرار است در اولین فیلم مستقل انگلیسی زبان آگنیسکا اسموزینسکا (Agnieszka Smoczynska)، کارگردان لهستانی، به نام The Silent Twins بازی کند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

کمپانی Kindred Spirit این فیلم را به همراه Madants تولید می‌کند و فروش بین‌المللی فیلم را Protagonist Pictures برعهده خواهد داشت. تامارا لورنس (Tamara Lawrance) نیز به بازیگران خواهند پیوست.

آندرا سیگل (Andrea Seigel) فیلم‌نامه کار را براساس زندگی جون و جنیفر گیبونز، دو قلوهای همسان اهل ایندیا غربی که در ولز بزرگ شدند، می‌نویسد. این دو بخاطر اینکه حاضر نشدند با هیچ کس جز خودشان ارتباط داشته باشند، دو قلوهای ساکت نامیده شدند. آنها وقتی از هم جدا شدند زبان یاد گرفتند و کاتاتونیایی شدند.

این فیلم درباره دخترانی است که تنهایی باعث می‌شود به جنایت و خشونت روی آورند و در نهایت در بیمارستان روانی برادمور بستری شوند جایی که مورد مطالعه دکترها و روان‌شناسان قرار گرفتند که به شکایت‌های خانواده‌شان که معتقد بودند آن‌ها می‌توانند زندگی نرمالی داشته باشند، توجهی نکردند. این دخترها به ارتباط عشق و نفرت فکر کردند و تصمیم گرفتند که تنها راه آزادی و ورود به جامعه این است که یکی از آن‌ها بمیرد. جنیفر تصمیم گرفت خودش را بکشد اما علت مرگ واقعی او برای همیشه یک راز باقی ماند.

کمپانی Gou به همراه بن پو (Ben Pugh) و جاشوا هورسفیلد (Joshua Horsfield) و کلادیا سمیجا-روستوروسکا (Klaudia Smieja-Rostworoska) این فیلم را تولید می‌کنند. لتیتیا رایت (Letitia Wright)، اوا پوززینسکا (Ewa Puszczynska)، کیتی اندرسون (Katie Anderson)، جیک کارتر (Jake Carter) و ترور گراث (Trevor Groth)، آلیشیا ون کاورینگ (Alicia Van Couvering)، آندرا سیگل (Andrea Seigel)، چارلی موریسون (Charlie Morrison) و مارجوری والاس (Marjorie Walace) تهیه‌کنندگان اجرایی کار هستند.

خواهران گیبون قبلا موضوع درام تلویزیونی، The Silent Twins محصول ۱۹۸۶، و Without My Shadow در سال ۱۹۹۴، بودند.

فیلم اخیر اسموزینسکا، Fugue، سال ۲۰۱۸ در فستیوال فیلم کن نشان داده شد. او کار خود را با رومانس موزیکال ترسناک The Lure شروع کرد.
پروژه The Silent Twins یکی از چند پروژه رایت است که در دست ساخت قرار گرفته است.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.