NBC کلاریس استارلینگ خود برای دنباله The Silence of the Lamb را پیدا کرد

28 February 2020 - 23:30

شبکه CBS توانسته کلاریس استارلینگ خود را پیدا کند. ربکا بریدز (Rebecca Breeds) نقش مامور FBI در درام پایلوت Clarice را بازی می‌کند که وقایع یک سال بعد از The Silence of the Lambs را نشان می‌دهد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این درام سال ۱۹۹۳ را نشان می‌دهد که داستان شخصی ناگفته‌ی کلاریس استارلینگ است که به دنیای قتل‌های سریالی باز می‌گردد در حالی که دنیای سیاسی پر خطر واشینگتون را هدایت می‌کند.

کلاریس باهوش، آسیب پذیر و فارغ التحصیل دانشگاه ورجینیا است. شجاعت او مانند نوری درون او می‌درخشد که هیولاها و دیوانه‌ها را جذبش می‌کند. شخصیت روانی پیچیده او ناشی از کودکی پر چالش اوست و نیروی محرکه او ناشی از نیاز او به فرار از مسئولیت رازهای خانوادگی است که کل زندگی‌اش را فرا گرفته‌اند.

بریدز در سریال The Originals محصول شبکه The CW و Pretty Little Liars شبکه Freeform بازی کرده است.

کرتزمن و لومت، شورانر Star Trek: Discovery در شبکه CBS All Access، فیلم‌نامه Clarice را نوشت و هیتر کادین (Heather Kadin) تهیه‌کننده اجرایی آن خواهد بود.

گزارشات حاکی از این است که اتاق نویسندگان این پایلوت باز شده است. کرتزمن و لومت در ماه ژانویه اظهار داشتند:

بعد از بیش از ۲۰ سال سکوت، ما یکی تز قهرمانان آمریکا را به تصویر می‌کشیم. شجاعت و پیچیدگی کلاریس همیشه روشنگر راه بوده حتی وقتی داستان شخصی‌اش در تاریکی باقی مانده است. اما داستان او چیزی است که امروز بدان احتیاج داریم: جنگیدن او، سخت کوشی، پیروزی او. زمان او الان و همیشه است.

این پروژه CBS جدیدترین تلاش او برای کنار هم قرار دادن شخصیت‌های رمان توماس هریس در تلویزیون است. Lifetime مجموعه‌ای درباره استارلینگ بود که سال ۲۰۱۲ ساخته شد و وقایع بعد از فارغ التحصیلی او از آکادمی FBI را نشان داد.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.